26 Temmuz 2010 Pazartesi

Sportif Platform Kaldığı Yerden...

2 yılı aşan bir zaman oldu Sportif Platform kurulalı. İrili ufaklı binlerce blog içerisinde Sportif Platform olarak kendime bir yer edinmeye çalıştım. Çok keyif aldığım ''yazma'' işini, yine en çok ''keyif'' aldığım futbol üzerinden yapmaya çalıştım. Kimi zaman doğru, kimi zaman yanlış işler yaptım, bazen sinir katsayısını arttıran, bazen güldüren, bazen de hak verilen postlar açtım. ''Kim Bu Futbolcu?'', ''Skor Tahmin Oyunu'' gibi yarışmalarla takipçileri blogta tutmaya çalıştım. En önemlisi zaman ayırdım ve bu blogtan fazlasıyla keyif aldım.

Şimdi blogla birlikte üçüncü sezonuma başlıyorum bende. Artık daha oturaklı, daha tecrübeli, daha ''işi bilen'' bir ''blogger'' olarak buradayım. İşimden ve özel hayatımdan artan zamanlarda çeşitli notlar düştüğüm Sportif Platform artık hayatımda ciddi bir şekilde yer tutan bir oluşum haline geldi. Bloğun geçmişi sadece ders amaçlı olarak hafızamda kalacak ancak, gelecek adına düşündüğüm birkaç revizyonda yok değil. İlk önce bloğun şablonunu değiştirmeyi düşündüm ancak bundan vazgeçtim. Böylesi daha güzel geldi bana. ''Kim Bu Futbolcu?'' yarışmasının yanında, ''Kim Bu Basketbolcu?'' ya da ne bileyim ''Kim Bu Formula-1 Pilotu?'' gibi etkinlikler yapmayı da düşünüyorum. Ağırlıklı olarak Turkcell Süper Lig yazdığım ve rengim de belli olduğu için aslında her sezona dezavantajlı başlıyorum zira postların arasından cımbızla çekilen ve kötüye yorulan yazılarım oluyor. Bu dönem bu tip hususlara daha çok dikkat edeceğim. Postların biraz daha eğlenceli olabilmesi için ne yapılabilire kafa yoracağım. Skor Tahmin Oyunu'nun iki sezon boyunca müdavimi olan dostlarımı bu sezon mutlaka tekrar yarışmaya bekliyorum. Yeni katılımcılara da sonuna kadar açığım. Skor Tahmin Oyunu'nun işleyişine yine beraber karar vereceğiz. Blog okuyucularından en büyük beklentim, yorumlarıyla bloğa katılmaları. Ne kadar çok katılım olursa, o kadar güzel bir blog ya da tartışma ortamı olacaktır Sportif Platform. Bunun için de ne gerekiyorsa yapacağımı bilmenizi isterim.

Kısaca; vereceğiniz destek ile birlikte bloğu daha eğlenceli ve daha okunabilir bir hale getirebileceğimizi düşünüyorum. Sportif Platform kaldığı yerden devam ediyor.

Hiç yorum yok: