16 Şubat 2011 Çarşamba

Böyle Bir Adamdır Şenol Güneş


Jölesi yok, karizması yok, ses tonu kafi gelmiyor diye eleştirdiler. Dünya üçüncüsü oldu, şampiyon Brezilya'yı yenemedi diye eleştirdiler. Hakan Şükür'ü oynatıyor, İlhan Mansız'ı oynatmıyor diye eleştirdiler. Aynı adamlar Ersun Yanal'ı Hakan Şükür'ü milli takıma almıyor diye de eleştirdiler. Kore'ye sürgüne gönderdiler. Orada değer verdiler, saygı gösterdiler ama kalbinin sesini dinledi yine...

Fotoğrafa dikkatli bakın. Çok dikkatli... Bir ''adam'' göreceksiniz orada elinde tahtadan yapılmış bir aletle karları temizlerken. Futbolcuları idman yapabilsin diye... Trabzonlu, Trabzonsporlu Şenol O... Bir tane daha yok Şenol'dan... Bir daha da olmayacak zaten. O çoktan alman gereken ünvanı alırsın umarım Şenol Kaptan. Şampiyon takımın kalecisiydin, şampiyon takımın teknik direktörü de ol. Gönlümde zaten dünyanın en büyük adamısında... Bir de tokat çak şu yozlaşmış memleketin sözüm ona evlatlarına...

3 yorum:

omanim dedi ki...

temizlicek tabi sende 2 milyon dolar para alıyor.bi de sağa sola bulaşmasa çok fazla konuşmasada kendi işine daha çok konsantre olsa takımın motivasyonunu bozmasa iş buralara gelmezdi.

Faruk dedi ki...

valla iyi paraya kar kürüyor. geçen sene bana söylediler ''gel 1 verelim kar küre'' diye, kabul etmedim. 3 milyon dolara ayakkabı boyuyorum şimdi!

Melih Kazdağ dedi ki...

Bana da verseler 2 milyon japon yeni ben de kürerim Ali Sami Yeni...