4 Ekim 2010 Pazartesi

Son Değil Başlangıç...

Daha ligin birinci haftasındaki Beşiktaş maçından beridir suratında genel bir mutsuzluk hakimdi Bülent Uygun'un. Belli ki Buca'da aradığı ortamı bulamadı ve attığı imza için pişman oldu. Sıfırdan kurulan bir takım için fena bir futbol oynamıyorlardı. Bugün istifa etti. Gerekçesi ''gerekli puanları toplayamamak'' oldu. Saçma sapan bir nedenden istifa etti diyecekseniz bir de şu pencereden bakın:

Rıza Çalımbay'ın Eskişehir'de ta geçen sezon sonundan beri sallanan koltuğu bu sezonun kötü girişiyle birlikte, düştü ve Rıza Çalımbay Eskişehirspor'daki görevinden ayrıldı. Daha Bülent Uygun istifa etmeden adı Eskişehirspor ile anılmaya başlanmıştı. Dün akşam Ntvspor'da Eskişehirspor'un Arthur Zico ile görüştüğü yazıyordu ancak bence iş daha önceden bitmişti. Bülent Uygun kimine göre profesyonelce, bana göre ise etik sınırları zorlayarak Eskişehirspor ile anlaştı. Eğer bu iş olmazsa kendi kulağımı çekerim ancak şimdiden söyleyeyim: Bülent Uygun ve Eskişehirspor nikahı hayırlı olsun.

1 yorum:

sami özgür türer dedi ki...

Bildiğim kadarıyla bir yönetim değişikliğide oldu bucada onunda etkisi oldugunu düsünüyorum.Eski yönetim onu tek patron göstermiş her şeyden elini ayağını çekmişti eğer eskişehir öyle bir imkan verdiyse (ki verdiğini sanmam) gidecektir aksinde öyle bir olay olduğunu düsünmüyorum.