15 Ekim 2010 Cuma

Yoğunluk!

Eskiden yoğunum diyen insana çok kızardım ama özellikle son bir kaç aydır yoğunluğun ne demek olduğunu iyice anladım. Allaha şükür çalıştığım şirketin artan iş temposuyla beraber son bir kaç aydır post açmakta bir hayli zorlanmaya başladım. Skor Tahmin Oyunu postunu dahi ancak bu sabah açabildim. Şu masadan kalktığım anda yine ''yoğun'' bir temponun içine gireceğim. Aslında blogla ilgili çok değişik fikirlerim var ve yazma hevesimde hiç bir azalma yok. Özellikle eve internet bağlayınca bu tip işleri daha rahat yapabileceğim kanaatindeyim. Hobi olarak yapıyor olsam dahi, bloğa yazmayınca kendimi işini aksatmış bir personel gibi hissediyorum. Özellikle bayram sonundan sonra azalacağını düşündüğüm tempo ve ''eve internet getirmeyi'' başarmamın ardından blogta ilk günlerdeki canlılığına dönecek ancak bir kaç gün daha sık yazamayacağımı tahmin ediyorum. Tüm dostlarıma, arkadaşlarıma buradan selamımı çakıyorum. En büyük Trabzonspor :)

Hiç yorum yok: