11 Mayıs 2010 Salı

Skor Tahmin Oyununda Son Haftaya Girerken...

Fotoğrafta gördüğünüz ''buraları böyle komple ben yarattım'' havasındaki tombul abimiz Hakan Demirel geçen sezon orta sıralarını işgal ettiği Skor Tahmin Oyunu'nda bu sezonun son haftasına hem zirvede hem de ciddi bir avantajla giriyor. Fotoğrafta gördüğünüz gibi soğuk ve karlı havalar, yağmur çamur demeden ve hiç aksatmadan 33 hafta boyunca yaptığı ''dahi'' tahminlerin semeresini almak üzere kendisi. 433 puanla en yakın rakibi olan ''benim'' 29 puanla önümde son haftaya ''rölanti'' bir tempoda giriyor. Ben ise devre arası anketinde yarışmanın favorisi olarak gösterilsem de, elimden geleni yapmama rağmen 404 puanla ikinci sırada kaldım. Son hafta iki maçın birden skorunu bilmem ve bunu yaparken de Hakan Demirel'in bu hafta aldığı 3 puan gibi düşük bir puan yapmasını beklemem gerekecek. Görüldüğü gibi işimiz bir hayli zor. Üçüncü sırada bulunan ve kelinin parlaklığı ile ilk ikiye ışık tutan Tolga Şener kardeşim ise geçen sezonun şampiyonu ve yine bu sezonun uzun süreli lideriydi bildiğiniz gibi. Beyaz bayrak ayna hedefine yaklaşsa da, rakiplerinin ısrarlı ataklarına cevap veremeyip, kendisinin üçüncü sırada kalışını izledik. 388 puan ile benim 16 puan, yani tek doğru tahmin, lider Hakan Demirel'in ise tam 45 puan gerisinde kalmış durumda. Son haftada ikinci olma iddiası bulunan Tolga Şener'in şampiyonluk hayalleri ise Kaf Dağı'nın gerisinde kalmış durumda. Ne demişler; ''Ne oldum değil, ne olacağım'' demeli insan! Yarışmanın son sırasında ise bu sezon bir nevi Denizlispor performansı gösteren Melih Kazdağ bulunuyor. Fair Play Playstation Cafe'nin entel sahibi ve yenilikçi işletmecisi Melih kardeşim tüm denemelerine rağmen zirvedeki tempoya ayak uyduramayınca açık farkla geride kaldı ve sportmenliğe aykırı bir şekilde 33. hafta tahminlerini yapmadı! Kendisini sportmenliğe çağırıp, son hafta tahminlerini yapmasını bekliyorum. Aymazlığın lüzumu yok!

Beş kişiyle başlamıştık yarışmaya sezon başında ancak sevgili üstadımız Murat Yılmaz bloğumuza naçizane ambargo uygulayınca, yarışmayı ortasında terketmek durumunda kaldı. Sportif kişiliği ve engin hayat tecrübesiyle bizlere yol gösterici olan ve meşaleyi taşıyan kardeşimizin bu davranışı bizleri incitse de, kendisini önümüzdeki sezonki yarışmaya davet etmekten onur duyacağımızı belirtmek isteriz. Omanim ve Sami Özgür Türer'de bu yarışmayı takip edip, katılırlarsa gelecek sezon sıkı bir yarışın içinde bulunacağımızı düşünüyorum. Saygılar efendim.

1 yorum:

sami özgür türer dedi ki...

inşallah bu yarsmada seneye tamamen olcam bi :))