20 Mayıs 2010 Perşembe

Tek Büyük Fenerbahçe!

Son postta bahsetmiştim, Fenerbahçe nefretinin bir numaralı sebebi olarak camianın ''aşırı kibirinden''. Sağolsun Aziz Yıldırım dün beni yanıltmadı ve konuşmasının bir yerinde ''Türkiye'nin tek büyüğü Fenerbahçe'dir'' deyiverdi.

Aziz Başkan heyecanlıydı, soğukkanlı olmaya çalışsa da, zaman zaman heyecanlandı, öfkelendi. Antipatik avukat Şekip Mosturoğlu'nun ithamlarından sonra, kendisi söz aldı, Rüştü'yü, Melih Gökçek'i suçladı. Madde madde söylediklerini yorumlamak istemiyorum, daha doğrusu futboldan soğumak istemiyorum, bu yüzden sadece bu zihniyetle devam etmeleri halinde Aziz Başkan'ın vaatlerinin, hedeflerinin öyle kolay kolay gerçekleşeceğini zannetmediğimi belirtmek istiyorum.

Aziz Yıldırım hiç kuşku yok ki, Türk futbolunu ileriye götüren çağdaş bir adam. Adnan Polat'tan da, Yıldırım Demirören'den de, Sadri Şener'den de fersah fersah daha iyi bir idareci. ''Kibirli vizyonu'' bir köşeye bırakıp, düzgün politikalarla sempati toplarsa, hem kendisi hem de başkanlığını yaptığı camia daha ileriye gidecektir. Bundan hiç kuşkum yok.

2 yorum:

Murat YILMAZ dedi ki...

katılıyorum

omanim dedi ki...

ya bu adam neden sempati toplasın adam antalya da bar işletmiyor ki müşteri toplamak için şirinlikler yapsın.koca fenerbahçe kulubünün başkanı bu adam. kulubünü bu şekilde yönetmeyi tercih ediyorsa saygı duymak lazım.herkesle laubali olmak gibi bir zorunluluğu yok.yıldırım demirören de bir aralar tek büyük beşiktaş diyordu adanan polat da galatasaray türkiyedir dedi.ama aziz yıldırım deyince kelimeler değer kazanıyor.fenerbahçenin her kaybettiği şampiyonlukta ya da kupa da bu kadar geyikler dönmesi diğer takımların fenerbahçenin rakibi etrafında kendi takımıymışçasına konuşlanması aziz yıldırımın dediğinin de biraz haklılık payı olduğunu gösteriyor.insanlar daki fenerbahçe antipatisi aziz yıldırımdan falan değil bence fenerbahçe popülaritesinden kaynaklanıyor.