20 Aralık 2010 Pazartesi

Devre Sonunda Skor Tahmin Oyunu

Skor Tahmin Oyunu bloğumuzun geleneklerinden. Bu sene 3. yılımızı yaşıyoruz ve aramızdan gidenler, kalanlarla, elimizden geldiğince ''hoşça vakit'' geçirmeye çalışıyoruz. Bu sezon 7 yarışmacı ile başlamıştık ancak zaman darlığından muzdarip Omanim kardeşim yarışmayı bırakınca 6 yarışmacı kaldık. Yarışmaya ilk yılından beri iştirak eden ve desteğini esirgemeyen ilk şampiyon Tolga Şener, ikinci yıl şampiyonu Hakan Demirel, gönüllerin şampiyonu Melih Kazdağ ve bendenizin yanına iki tane ''kral'' kardeşim Özgür ve Fatih'te eklendi.

Yarışmacı bazında baktığımızda, bu sezonki istikrarımı herkesin takdir edeceğini düşünüyorum. İsabetli tahminlerle 200 puan barajını ilk geçen yarışmacı olmanın ve aynı zamanda ciddi bir farkla yarışmayı önde götürmenin haklı gururunu yaşıyorum. İkinci sırada ise yarışmaya henüz bu sezon katılan ancak ısınma turundan sonra üstün bir çıkış yaparak, taraflı tarafsız herkesi kendisine hayran bırakan Sami Özgür Türer kardeşim var. Geliş hızı çok kuvvetliydi ve verilecek olan aranın hızını keseceğini umut ediyorum. Tolga kardeşim ise, son hafta tahminlerine vakit ayıramayınca ''sıfır'' çekti ve üçüncü sıraya düştü. Ancak her zaman etkili sprintleriyle bilinen Tolga Şener'in yarışmaya asılması halinde neler yapabileceğini ilk iki sezondan zaten biliyoruz. Dördüncü sırada kendisine yer bulan Melih kardeşim ise, ilk yarı boyunca zaman zaman saman alevi gibi parlamaktan öteye geçemedi ancak istikrarını korursa, kendisine daha üst sıralarda yer bulabileceğini düşünüyorum. İlk yarının hayal kırıklığı ise hiç kuşkusuz son şampiyon Hakan Demirel oldu. Bir türlü istikrarı sağlayamayan Hakan Abimiz, ikinci yarıda yarışmaya asıldığı kadar derece elde edecektir diye tahmin ediyorum. Aramıza bu sezon katılan ve performansı beklentilerin altında kalan Fatih Çimen kardeşim ise ikinci yarıda biraz daha ''beklenti'' yerine ''mantıksal'' tahminler yapmayı başarabilirse, kendisini son sıradan kurtaracak performansı gösterebilir diye umut ediyorum.

Ligin ikinci yarısında, Skor Tahmin Oyunu'nda görüşmek üzere...

1 yorum:

omanim dedi ki...

vallahi de billahi nefes alamıyorum arkadaş ya.biri beni kurtarsın her türlü iş teklifine açığım