3 Kasım 2009 Salı

Alem Adam Bizim Başkan!


LigTV'de Futbol Gündemi adlı programda yakaladım Sadri Şener'i. İrili ufaklı birçok konuda son derece samimi açıklamalar yaptı yine. Şenol Güneş, Fatih Tekke, Hugo Broos, takımının oyun sistemi hakkında bir sürü şey söyledi ancak benim takıldığım ya da hoşuma giden birkaç cümlesi oldu.

- Trabzonspor takımı tek forvet oynamaz

- Şenol Güneş mi? Bizim Şenol O yahu! Tabi ki O'nunla çalışmak isterim.

- Bugün Türkiye'de hangi savunma oyuncusuna sorarsanız sorun, Fatih Tekke diyince, ''O'nun ne yapacağını kestiremiyoruz'' diyorlar. Fatih için ocak ayında bir girişimimiz daha olacak ve Zenit izin verirse sorun çıkacağını sanmıyorum.

- Son dakikalarda yapılan oyuncu değişiklerini anlayamıyorum.

- Mesela Gençlerbirliği maçı. 2-0 öndeyiz. Yukarıdan görüyorum, golü yedik, yiyeceğiz, Bekliyorum bir hamle yapılsın, birşey olsun diye. Sonra acaba diyorum aşağıdan, yukarıdan görüldüğü gibi görülmüyor mu?

- Teknik direktörlüğü o kadar iyi bilsem zaten o işi de ben yaparım, takıma hoca almam ki!

Sadri Şener gerçekten alem bir adam, başarılıdır, başarısızdır bunlar ayrı tartışma konuları ancak bir renk midir diye sorulursa kesinlikle ''evet'' cevabı veririm.

Hiç yorum yok: