1 Eylül 2009 Salı

Sporcunun Zeki Ve Çeviğini Sevmek


Ne kadar severdim eskiden Emre'yi. Bana göre Türkiye'nin tartışmasız en iyi futbolcusuydu. Gençken de haşarıydı ama bu kadar ahlak ve terbiye yoksunu bir adam değildi. Her hafta bir vukuatı var, her hafta bir aksiyonu var. Birileri bu adama neden dur demiyor anlamıyorum. Hakeme yaptığı o hareket nedir öyle? O nasıl bir fütursuzluk, nasıl bir saygısızlıktır. ''Adam'' o hareketi yapar mı?

2 bilemedin 3 maç cezadan bahsediyorlar. Bu açıdan bakıldığında Emre'nin cüretinin nereden geldiği de belli oluyor aslında. Bir de Emre kırmızı kartı gördükten sonra oyundan çıkarken O'nu alkışlayan tribündeki taraftara seslenmek istiyorum: Yuh!

11 yorum:

Murat YILMAZ dedi ki...

Asıl size yuh sayın admin. Fenerbahçeye sataşmadan bir gününüz geçmez mi sizin? Neresi tarafsız sportif platform buranın? Emre aynı agresif ve sportmenlikten yoksun tavırlara GS formasıyla da sahipti. O zaman seviyordunuz çünkü renkleri size koymuyordu. Şimdi sarı-lacivert giyince herşeyi batmaya başladı.

Ayrıca Emre'nin eski fotoğrafını koyarak neyi amaçlıyorsunuz? Emre'ye üç kafadır kafa kol bacak baldır demeden giren sözde futbolcu olan kasap ordusuna ve onları görmezden gelen hakem sünepelerini görmezden gelebiliyorsunuz rahatça. Ne de olsa Emre'nin adı çıkmış, üzerinde de sarı-laci forma var.

Melih Kazdağ dedi ki...

Emre'deki hal ve tavırlara Fenerbahçelilerde dahil kimse müsamaha göstermemelidir. Teknik ve hızlı oyuncular devamlı tekme alırlar.Bu tekmeler kasıtlı mı değil mi ona da Emre karar vermesin bi zahmet.

Yalnız Emre bu işleri Galatasaray'da öğrendi. Eski Emre bundan kat kat beter bir adamdı. Dışarıdan izleyenler bunu görebiliyordu.Admin'in 2. takımı Galatasaray olduğu için O içeriden biri sayılır... :)

Unknown dedi ki...

Yuhların milyonu sana admin, sana bin kere daha yazıklar olsun. Bu kadar gözlemden yoksun, bu kadar taraflı, bu kadar aşşağlık kompleksi ve eziklikle yapılmış bir entry olamaz. Başka kaldı mı çakacak konu, yaz onlarıda rahatla. Manisa'ya penaltı verilmedi, Lugano sert faul yaptı, başkan yıldırım gole sevindi zıpladı, taraftar sigara içti, yasağı deldi, Semih gole fazla sevindi, Bekir'in kramponu çiviliydi, adam yaraladı, Alex, kendini yere attı, cart oldu curt oldu. Yaz, onlarıda yaz kardeşim, eksik yazmışsın, az yazmışsın YAZ! Volkan onu demiş, taraftar alkışlamışmış. Yuh sana be, yuh oğlu yuhhh!
Bu blog artık misyonunu tamamlamış, amacına ulaşamamış, çivisi çıkmış ve beklenildiği üzere fenerbahçeye çakayım, deşarj olayım platformuna nihayet kavuşmuştur. Günlerdir yazılan şeyler, yayınlanan yorumlar rezalet boyutunda, mide bulandırıcı. Derhal bu blog sportif platform ismini terk etsin. Bu isme zerre kadar yakışmıyor. Yazıklar olsun sana admin, sana inanan ve destekleyenlere böyle cevap verdin. Ortaya çıkardığın bloğunla gurur duy artık! Kapatıyorum kapatmıyorum geyiklerene girme artık, hemen fişini çek buranın. Tahmin yarışmasının tarafsızlığını blog ortamında koruyabilmiş, sağduyulu ve herkese eşit Melih kardeşimin bloğuna taşınmasınıda oylamaya sunuyorum.

Faruk dedi ki...

Toplu olarak devam edelim arkadaşlar , Mortac'ı da uyaralım bir an önce, hala sessizliğini koruyor. Fenerbahçe'ye karşı yapılan büyük saldırı ve haksızlıklara bir dur demenin zamanı geldi de geçiyor bile, durmak yok saldırıya devam!

omanim dedi ki...

admin senin harbiden beyninmi sulanıyor zaman zaman yoksa blog takipçilerinin yüzde doksanı fenerli onlar yorum yapsın diye tahrik yazılarımı yazıyorsun.bu emre belözoğlu denen şahsiyet galatasaraydaykende aynıydı hatta belki daha fazlaydı.çünkü o zaman galatasaray takımı terbiyesizler ordusundan oluşuyordu.başları hagi yardımcısıda bülent korkmazdı.o zaman daha çok dirsekleri meşhurdu.daha sonra galatasaraydan intere gitti bu adam alabildiği süre dahilinde aynı terbiyesizlikler oradada sürdü.ordan gittiği newcastle united takımındada ırkçı sözler söylediği gerekçesiyle onlarca maç forma giyemedi.bizim bahsettiğimiz emre belözoğlu işte bu adam.fenerbahçede başka adam kalmamış gibi gitti bu adamı aldı.galatasarayda oynarken fenerbahçeye gol atınca yaptığı hareketleride hatırlıyorum ben bu adamın.ve bu adam şimdi aynı terbiyesizliklerine fenerbahçe forması altında devam etmekte.bazı fenerbahçeli arkadaşlarında yediği tekmeleri mazeret göstermesi çok komik geldi bana.taraflı yazı yazan bir admini tekzip ederken kendisi de taraflı davranan başka bir admin.ben bu terbiyesiz futbolcu kavramında takım ismine hiç dikkat etmem hepsinden nefret ederim.tekme yiyen bir tek emre değil böyle mazeretler sadece komik mazeretlerdir.ayrıca başka bir arkadaşta son zamanlardaki mide bulandırıcı yorumlardan bahsetmiş. son zamanlarda benimde yorumlarım vardı eğer örnek vererek söylerse bizim de cevap verme hakkımız olsun.genelleme yaparak herkese giydirmenin manası yok.sen ne yazarsan doğru başkası yazınca mide bulandırıcı diyerek millete bok atmak yakışık almıyor.admin sende eğer bu taraflı yorumlarını devam ettiriceksen bu bir değil iki değil artık bende yazmaman taraftarıyım.hakkaten taraflı yazılar yazdığın çok açıkça belli oluyor.ama tabi buraya yorum yazan birçok arkadaş ta faşizan duygularla müthiş taraflı yorumlar yazıyor ama neyse...

Faruk dedi ki...

Bi de bu tahmin yarışmasına bulaşma saçmalığından vazgeçin artık ya, çocuk gibi cezalandırmaya mı kalkıyorsunuz beni. Alın Murat Yılmaz'ın bloğunda yayınlayın. Zaten oyun benim icadımdı, ben uygulamıştım vakti zamanında. Alın bununla oynayın, sıkılınca başka bir oyun bulmaya çalışırım ben size. Her konuşan şu oyundan bahsediyor. Alın götürün kardeşim oylamaya moylamaya gerek yok.

Murat YILMAZ dedi ki...

Faruk sana bir tavsiyede bulunmak istiyorum. Bu blogu bir gün aklı selim olmayan birileri okur, ağır laf eder, altından kalkamazsın. O yüzden Fenerbahçe hakkında yorum yaparken bence iki kere düşün. Ayrıca oyunun Murat Yılmaz bloguna taşınması konusundaki ifaden de hoş değil. Sapla samanı ayırt edelim lütfen...

Faruk dedi ki...

Önerin için teşekkür ederim kardeşim. Oyunun senin bloğa taşınması fikri ise tamamen iyi niyetli bir yaklaşımdı aslında. Benim bloğuma artık gelmek istemeyeceğinizi düşündüğüm için yazdım. Hangi blog olacağı farketmez, Eski Galatasaraylı şimdi Fenerbahçeli bir futbolcunun kızdığım bir hareketini kendi üslubumla eleştirdiğim için alacağım ceza buysa, ben suçluyum hakim bey :) En nefret ettiğim, en subjektif bulduğum papazın çayırı dahi olsa ben gelir gene tahminimi yaparım, söz verdik bi kere...

sami özgür türer dedi ki...

abi bir sey dicem turkiyede en bilinen sey bazi cin (yılmaz vural , mesut bakkal ,hikmet karaman vs )dedigimiz hocaların maclardan once takımındakı bazı oyunculara gıdıp su oyuncuyu attır dedıgını hepımız bılıyoruz e halıyle emrede su oyuncuya gayet uyuyor tabı kı mazeret olamaz ama halı sahada bıle yapılan faullerden sonra ınsanda sabır kalmayıp bır kufur sallıyor benım soyleyecgım asıl soru su " emre " gıbı bır futbolcu hırcın , sevımsız avrupada neden bu kadar sert fauller almıyor neden kırmızı kart degıl sarı kart bıle gormuyor bence bu da bır arastırılsın !!!

MORTAC dedi ki...

Sevgili Faruk, bence sen de RTE hukumeti gibi oldun artik, bundan sonra Fenerbahce hakkinda yapacagin her turlu yorumun ne yazik ki samimiyeti sorgulanacak, arkasinda bir art niyet mi var yoksa samimi gorusun mu bilemiyoruz.
En iyisi sen FB hakkinda sadece haber ver bir sure, kiskirtici yorumlar yapma.. haa dersen ki kardesim bu benim blogum istedigimi yazmak icin actim, o zaman bu tarz yorumlari da kaldirabilmelisin. Sevgiler.

otelli dedi ki...

Arkadaşlar bu admin ben beni bildim bileli trabzonsporludur kendisi eeee almayacaktı ellerinden şampiyonluğu o sene fener , 96 mıydı neydi ;))) işte o yıllardan beridir bu böyle . Neyse bu Emre adam olmayacak belli , yaşı başını da aldı , Galatasaray almadı Allah'a şükür . O kadar istedim ki inşallah gelmez Cim boma diye , neyseki fener gitti aldı , bir de dünya para verdiler , işte avrupaya gidip adam olamadı , geldi şimdi fener de adam mı olacak . Bu Emre Euro 2008 de Allah 'tan sakatlandı da takım başarılı oldu , yoksa zor görürdük o günleri .