1 Eylül 2009 Salı

Galibiyeti Şehit Ailelerine Armağan Etmek!


Volkan Demirel'i izliyorum Manisaspor maçının ardından. Cumhuriyet Bayramı'nı (!) kutlayarak başlıyor sözlerine. Hadi insanlık hali, adam maçtan çıkmış, yorgun argın karıştırdı o anda diyelim. Arkasından Manisaspor maçının galibiyetini şehit ailelerine armağan ediyor! Dün karar vermiştim bununla ilgili bir post yazacaktım, gece Ntvspor'da Mehmet Demirkol denk geldi. ''Bu konuyla ilgili konuşmak istemiyorum, konuşursam başıma iş alırım'' dedi. Hay aklımla bin yaşa Mehmet Demirkol. Ben de dünden beridir diyorumki neden tek kelime yazamıyorum bu konu hakkında, söylenecek milyon tane kelimem bulunduğu halde. Ben de başıma iş almaktan korkuyorum. Volkan'a söylenmesi gereken herşeyi içimden söyledim, sadece ben biliyorum!..

1 yorum:

otelli dedi ki...

ben dışımdan söyleyeyim , yahu be adam milli maç mı bu , bu anam için , bu babam için bu şehitler için , bu da tümtürkiye için , malkoçoğlu lan bunlar ;)))) uçan inek uçmuş yine .....