3 Mart 2010 Çarşamba

Kim Bu Futbolcu?

En üstteki fotoğraf, eski bir efsanevi kaleciye, ortadaki fotoğraf, bir dönem ülkemizde de forma giymiş bir futbolcuya, alttaki fotoğraf ise yine yakın geçmişin popüler futbolcularından birisine ait. Cevapları cumartesi sabahı açıklayacağım. En hızlı üçte üç yapana Phil Jackson'ın ''Kutsal Çemberler'' kitabı benden hediye. Açıkçası arşivimde olan bir kitabı hediye edeceğim. İkinci el ama olsun. Sahibinden temiz! Futbolcular kesinlikle zor değil. Dikkatli olan üçünü de bilecektir. Rastgele!

DOĞRU CEVAP: Hans Van Bruekelen, Josip Skoko ve Aaron Winter olacaktı. Bu sıralamayı eksiksiz ve ilk olarak doğru olarak bilen Melih kardeşim ''Kutsal Çemberler'' adlı kitabı haketmiş oldu. Tebrik ediyor ve başarılarının devamını diliyorum.

3 yorum:

Tolga Şener dedi ki...

Ortadaki: Josip Skoko
Üstteki: Van Breukelen

en alttakini bilemedim...

Melih Kazdağ dedi ki...

-Van Brookalan (Veya nası yazılıyosa)

-Skoko adını hatırlayamadım


-Aron Winter (Kendisini sensible soccer da önlibero oynatırdım)

kitabı bana versene....

Unknown dedi ki...

en alttaki de aaron winter..