2 Mart 2010 Salı

Neremiz Doğruki?

Halihazırda Rusya Milli Takımı'nın teknik direktörü olan, Dünya Kupası'nda Fildişi Sahilleri Milli Takımı'nın başına geçmeye hazırlanan ve eylül ayında başlayacak olan 2012 Avrupa Şampiyonası elemeleri için Ağustos ayında Milli Takım'ın başına geçmesi planlanan Guus Hiddink ile bir garip yola girmiş durumdayız.

Yabancı dedi başka birşey demedi Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Mahmut Özgener. Başından beri karşıydım şu yabancı işine. Christoph Daum, Mircea Lucescu ve hatta Georghe Hagi bile olabilirdi çünkü onların memleketleri yabancı olsa dahi bize yabancı değillerdi. Milli Takımlar Sorumlusu Ersun Yanal oldu. Alt gruplardaki zamanında Haluk Ulusoy tarafından tasnif edilmiş olan Trabzonlu hocalar grubunun işine son verildi. Bir tek Abdullah Ercan kaldı U17'nin başında. Onun'da neyseki birkaç yıllık Fenerbahçe ve Galatasaray deneyimi var. Bence alt yaş gruplarında yapılan operasyon tamamen doğrudur belirtmeden geçemeyeceğim. Honduras maçının aday kadrosunu görünce bu kadroyu Guus Hiddink'in belirlemediğini anladım da, Fatih Terim'in belirlediğinden şüphelendim. Fatih Tekke ve Gökdeniz Karadeniz yine yoklar. İbrahim Toraman'da... Ambargo devam ediyor. Fatih Tekke ve Gökdeniz için kasıt aramayalım diyelim. Fatih Tekke'nin ligine uzun bir ara verildi ve kendisinin maç eksiği var. Peki aylardır topa dokunmayan Sabri neden milli takımda? Gökdeniz, etik değerler adına yok diyelim, peki inanılmaz şekilde Colin Kazım neden mevcut?

Ben Guus Hiddink'in herhangi bir şekilde katkı sağlayacağını düşünmüyorum açıkçası. O da bir tür Daum işte. Yalnızca başarı peşinde koşacak. Ayda bir kere üç beş gün Türkiye'ye uğrarsa iyidir. Zaten sırf bu yüzden bile medya kendisini ''çatır çatır'' yer. Honduras maçında takımın başında Oğuz Çetin olacak. Ben böyle saçma iş hayatımda görmedim. Şunun şurasında ne kaldı elemelere. En ufak bir proje, en ufak bir girişim yok. Basında bile yer bulmuyor Milli Takım. Milli havamız kaçtı kısaca. Bakalım önümüzdeki günler neler getirecek, gerçekten çok ama çok merak ediyorum.

Hiç yorum yok: