1 Haziran 2009 Pazartesi

Altın Onbir Seçimi

Sevgili dostlarım; Turkcell Super Lig'de sezon sonu geldi ve herşey aklımızda tazeyken bir altın onbir seçimi yapalım istedim. Okuyan herkes katkıda bulunursa sevinirim, herkesin seçtiği onbire göre ben futbolculara verilen oylar doğrultusunda ''resmi altın onbirin'' postunu yazacağım birkaç gün içinde. Sistemimiz 4-4-2 olacak ve mevkileri şu şekilde değerlendireceğiz:

Kaleci
Stoper1
Stoper2
Sol Bek
Sağ Bek
Ön Libero
Sol Açık
Sağ Açık
Ofansif Orta Saha
Forvet1
Forvet2

Herkes değerlendirmesini bu mevkilere göre yaparsa Altın Onbiri belirlemek daha kolay bir hal alacaktır. Seçimlerimi yaparken bütün sezonu gözden geçirmeme rağmen başarılı bir sağ açık bulamadım. Oyumu İbrahima Yattara'ya verecektim ancak O'da ''yılın sağ açığı'' olacak kadar başarılı bir performans gösteremediği için içime sinmedi, hakeden kimseyi bulamayınca boş bıraktım o mevkiyi. Kısaca benim naçizane onbirim şu şekilde:

Kaleci: Rüştü Reçber

Stoper1: Diego Lugano

Stoper2: Da Silva Bilica

Sol Bek: Hrvoje Cale

Sağ Bek: Abdurrahman Dereli

Ön Libero: Fabian Ernst

Sol Açık: Hary Kewell

Sağ Açık: ?

Ofansif Orta Saha: Rodrigo Barbosa Tabata

Forvet1: Milan Baros

Forvet2: Taner Gülleri

12 yorum:

Unknown dedi ki...

2008-09 sezonunun hayal kırıklığı yaratan takımı, Türkiye'nin en iyi hocasını kovan ve şu ortamda şampiyon olamayan Trabzonspor'dur bence uzak ara. Ankette nasıl olmaz anlayamıyorum??? Ayrıca nerde detaylı trabzon-fener maç analizi??? Ayrıca nerde El Amin efsanesi hakkında ki yazı dizileri? Nerdee ey admin nerdeeeeeeeeeeeeeeeee??????

Murat YILMAZ dedi ki...

Listeye hemen hemen katılıyorum. Sağ açık olmasa da Bursa'dan Mustafa Sarp yada Volkan Şen listeye girebilir..Sağbek olarak Abdurrahman çok inişli çıkışlı bir grafik gösterdi. Alternatif olarak Antalya'lı Uğur Kavruk düşünülebilir..

Faruk dedi ki...

''şu ortamda'' şampiyon olamayan Fenerbahçe ve Galatasaray'dan daha büyük bir hayal kırıklığı olabilir mi sevgili Demirel? Bizim etimiz ne budumuz ne? İkinci olsak ekmek kadayıfıydı ama üçüncülükte fena derece değil asırlık çınarların önünde, elden bu kadar geldi ne yaparsın. Ersun Hoca'ya Trabzonspor'da stajyerlik yapıyor demiştiniz, stajı bitti işte, başarıyla mezun oldu, şu sizin Dede'nin yerine getirseniz ya adamı...

Unknown dedi ki...

Allah allah, o senin görüşün bu benim görüşüm. son 10 yılda 5 ve 4'er kez şampiyon olan F.bahçe ve G.saray bırakta bir sene şampiyon olmasınlar. Siz asıl kafanızı taşlara vurun, bir daha ikisinin aynı anda sahnede olmadığı sezonu 20 sene sonra bulursunuz belki. Etimiz ne budumuz neymiş, bırak gene ezik arabesk ayakları, Sivas'ın eti budu neydi ki şampiyonluğu kıl payı kaçırdı. Gitmişsin bi de en başarılı takım anketi içine koymuşsun Trabzon'u dalga geçer gibi. Benim hayal kırıklığı oyum Trabzon'a, lütfen seçeneklere eklermisin bay admin!

Faruk dedi ki...

Yahu ne ezik arabesk muhabbeti güzel abim. Bizim yönetim Ersun Yanal'ı istifa ettirmiş hem de adam takımını oturtmuşken, skorları alıp koyulan hedefi yakalamışken, yerel basın beraberliklerde dahi ''Ersun Yalan'', ''Yalan'la bu kadar'' manşetleri atmaktan çekinmemiş, birilerinin paralı kalemleri olmuşken, eziklik mi kalmış arabesklik mi? şu ortamda, bu taraftara rağmen ligi üçüncü sırada bitiren takım dibine kadar başarılıdır kardeşim, ben onu bunu anlamam, geçen sezondan yirmi küsür puan fazla toplamışlar bu sezon neredeyse 7 galibiyet eder bu rakam. Görüşüne saygı duyarım ama transfere milyon dolarlar harcayıp, Kadıköy'de finali ''stajyer'' Bülent Korkmaz ile oynayacaklarını hayal edenler hayal kırıklığıdır, biz zaten hayal ettiğimiz yerdeyiz şu anda, en azından bu sezon için. Önümüzdeki sezona da önümüzdeki sezon bakarız...

Unknown dedi ki...

E tamam güzel kardeşim, işte demokrasi. Senin görüşün o, benim ki o. Sen koy ankete, halk karar versin kim hayal kırıklığı. :) Dikta rejim uygulayıp, Trabzon en hayal kırıklığı yaratan takımdır yaz demiyoruz ki, ne güzel anket hazırlamışsın, ama seçenekler eksik. Faşizan davranışlar admine yakışmaz, her fikre ve görüşe açık olmalı bu blog. Israrla söylüyorum, bence 2008-2009 sezonunun bir sürü hayal kırığı arasında en büyüğü Trabzonspor'dur. Futbolcular, hoca, yönetim, seyirci, yerel basın kısacası camia bir bütündür ve birbirinden ayrılmaz. Bunların bileşkesinde Trabzon en büyük hayal kırıklığıdır.Görüşlere saygı lütfen...

Faruk dedi ki...

Anketi artık değiştiremiyorum maalesef, blog teknolojisi yeni bir şıkka müsade etmiyor ancak seçeneklerin içinde ''Diğer'' maddesini de bu saydığım takımlara katılmayan arkadaşlar için eklemiştim, artık onunla idare edeceksiniz ne yapayım...

MORTAC dedi ki...

Benim 11'im şöyle :
Volkan Demirel
Gökhan Gönül
Lugano
Edu
Roberto Carlos
Alex
Deivid
Selçuk Şahin
Emre
Semih Şentürk
Guiza

Faruk dedi ki...

Anlaşılan bu tip atraksiyonlar ağır geliyo bloğa :)

Murat YILMAZ dedi ki...

yahu adam gibi bir ben yorum yapmışım :)

Melih Kazdağ dedi ki...

Ben de bir onbir yapaım bari:

1-Rüptü
2-Sivok
3-Lugano
4-R.Carlos
5-Tabata
6-Ernst
7-İbrahim Dağaşan
8-Kewell
9-Arda
10-Baros-
11-T.Gülleri

Yaptığımız listelerde şampiyon Beşiktaş'dan çok az oyuncu olması ilginç değil mi?

(Sağ bek bulamadığım için çok beğendiğim Tabata'yı yazdım.Mutlaka listede olması gereken bir oyuncuydu)

Aynı zamanda Yılın çıkış yapan oyuncusu olarak Ekrem Dağ'ı seçerim. Ondan hiçbir beklenti yokken çok iyi performans gösterip çok maç çıkardı..

Yılın Genç oyuncusu: Arda (Genç oyuncu sınıfına girer mi bilmem ama)

fatih çimen dedi ki...

1-süleymanu
2-sivok
3-bilica
4-i.üzülmez
5-ekrem
6-ernst
7-kewell
8-holosko
9-tabata
10-baros
11-batuhan
sıralama adminin yuaptığı gibidir numaraların onemi yopktur :)