5 Haziran 2009 Cuma

Yok Artık!..

Dün akşam saatlerine doğru internete düşen haberle kısa süreli bir şok yaşadım. Sadri Şener ve Samet Aybaba'nın İstanbul'da biraraya geldikleri ve prensip anlaşması yaptıklarını okuyunca gözlerime inanamadım. Neyseki başkan kadar ''sığ'' düşünmeyen camianın önde gelenleri bu anlaşmaya karşı çıkınca Sadri Şener geri adım atmak zorunda kaldı ve Samet Aybaba anlaşması iptal oldu.

Samet Aybaba Trabzonspor'u çalıştırmış ve bir de Türkiye Kupası'nın müzesine götürmüş bana göre Türkiye şartlarına göre başarılı da bir teknik direktördür ancak Trabzonspor'un vizyonu ve geleceği için doğru hoca olmadığı kesindir. Sadri Başkan hangi akla hizmet ne mantıkla Samet Hoca'yı takımın başına getirmek istedi ben anlamadım ancak olaylar iyice çığrından çıktı ve Sadri Şener olağanüstü genel kurula gitme kararı aldı. Olağanüstü genel kurulda da aday olmayacağını açıklayan başkan belli ki pek kırılmış yapılan müdahalelere.

Açık konuşmak gerekirse Sadri Şener şu anki takımın mimarlarındandır ve emeği çoktur ancak Ersun Yanal'ın arkasında durmamasıyla başlayan hatası Samet Aybaba hamlesiyle devam etmekte anlaşılan. Keşke birisi kendisine önceden söyleseydi Samet Aybaba geleceğine Ahmet Özen kalsın daha iyi diye. Sadri Başkan eğer kırılmış ve ayrılmak istiyorsa dur demeye gerek yok, takımın başına Samet Aybaba'yı getirmek isteyen zihniyetten zaten bize bir hayır gelmez, Sadri Başkan'a ''hizmetleri için teşekkür etmeye'' şimdiden hazırım ben, Şenol Güneş tamam ama o kadar... Ersun Yanal olmayacaksa yerli olmasın daha iyi zaten, böyle düşünmüyorsa Sadri Başkan'da olmasın zaten...

2 yorum:

omanim dedi ki...

beyefendi ersun yanalı yolladıktan sonra türkiye de trabzonsporu çalıştırabilecek 3 hoca var demişti.fatih terim mustafa denizli şenol güneş.şimdi anlaştıkları adama bak samet aybaba.adam gitmiş rijkaardı getiriyo se samet le o adama rakip olacaksın he... yahu yapmayın artık daha fazla küçültmeyin şu kulübü.bu takım o kadar büyük ki o şehre sığmıyo artık anlayın bunu.3 günde genel kurula gidicek kadar bir anda herşey karışıcak kadar küçük bir yer orası artık sığamıyo bu kulüp oraya bir şekilde çıkartın bu takımı oradan.ama sadri şenere iyi oldu.yollarsan ersunu böyle sende tepetaklak olursun.ersunu yolla sameti getir nasıl bir akıldır bu ya.samet dediğin adamda bu sezon g.birliği ile az kaldı küme düşüyodu.antalyanın 70 te attığı golle kümede kaldı.valla allah bu kulübe yardım etsin ne diyim başka.

Unknown dedi ki...

Sezonun en hayal kırıklığı yaratan camiasından hayal kırıklığına devam eden icraatlara devam. Ersun hocanın gönderilmesiyle bu yönetim ve başkanında artık misyonu sona ermiştir. Mehmet Ali Yılmaz göreve :)