5 Haziran 2009 Cuma

Fenerbahçe Ülkerspor Önde (1-0)

Beko Basketbol Ligi'nin final serisi dün Ayhan Şahenk Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmayla başladı ve Fenerbahçe Ülkerspor deplasmanda Efes Pilsen'i 68-60 mağlup ederek seriye mükemmel bir başlangıç yapmış oldu.

Daha ilk dakikalarından itibaren kısır geçeceği belli olan karşılaşmanın özellikle ilk periyodu inanılmaz kontrollü ve soğuk geçerken, maçtaki mücadele ise bir o kadar fazlaydı. Üçüncü çeyreğin başlarında Efes Pilsen bir ara 10 sayı kadar öne fırlasa da bilindik play-off performansıyla Fenerbahçe Ülkerspor kontrolü elden bırakmayarak önce rakibini yakaladı ve son çeyrekte de Mirsad ile Ayhan Şahenk'ten galibiyeti çıkarmayı başardı.

Fenerbahçe Ülkerspor'u destekleyen dostlar kızmansınlar ama hakemlerin düdükleri Efes Pilsen'i oldukça hırpaladı maç boyunca. Birkaç ters düdüğün üstüste çalınmasıyla birlikte Efes Pilsenli oyuncular bir ara maçı falan bırakıp sadece hakemlerin üstüne oynamaya başlayınca iş bir ara çığrından çıkar gibi oldu ancak iki takım oyuncuları da kontrolü elden bırakmayarak maçın sonunu selametle getirmeyi başardı. Maçın yıldızı ise tabi ki Efes Pilsen'e karşı oynanan maçlara bayılan Ömer Onan oldu. Ömer attığı 20 sayının yanında hem savunma gayreti hem de inanılmaz hırsıyla Fenerbahçe Ülkerspor'un lokomotifi oldu.

Fenerbahçe Ülkerspor elde ettiği bu değerli galibiyeti korumayı başarabilirse şampiyonluğa oldukça yaklaşmış oldu bana göre şayet kriz dönemlerini yönetmeyi beceremeyen Ergin Ataman biraz daha soğukkanlı olmayı başarabilirse belki Efes Pilsen için bir şans daha olabilir tabi...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

"Fenerbahçe Ülkerspor'u destekleyen dostlar kızmansınlar ama hakemlerin düdükleri Efes Pilsen'i oldukça hırpaladı maç boyunca"
Yuh diyorum, çüş diyorum, oha diyorum , emek hırsızlığı yapmak çok büyük bir ayıptır diyorum başka da bişey demiyorum.
Aslında diyorum, bunun adına kıskançlık diyorum, haset diyorum, 3 sene üstüste şampiyonluğun yarattığı panik diyorum. Allah akıl fikir versin, el amiiiiiiin!