22 Haziran 2009 Pazartesi

Sezon Finali!

Öncelikle belirtmek isterim bloğu okuyan ve zamansızlıktan ulaşamadığım herkes 26 Haziran Cuma akşamı saat 19:00'da kıyılacak olan nikahıma ve düğünüme davetlidir. Davetiyelerini yazdığım ancak bir türlü zaman bulupta ulaştıramadığım dostlarımdan binlerce kez özür dilerim ancak aksilikler bir türlü yakamı bırakmayınca tek tek görüşüp davetiyelerini elden vermek istediğim dostlarımı ne ziyaret edecek ne de arayacak zamanı bir türlü bulamadım, beni affedin ve lütfen bu en mutlu günümde beni yalnız bırakmayın. Sefaköy'de Akdeniz Düğün Salonu'nda kıyılacak nikah. Kime sorsanız gösterirler orada endişe etmeyin. Hazırlıklar ise hala daha tam olarak bitmiş değil ancak düğün tarihine yetişeceğiz inşallah. Bu arada blogta bu yoğunluktan nasibini aldı ve haftada 3 postu zor yazmaya başladım. Aslında blogla ilgili güzel planlarım vardı. Zirvedeki takımlara sezonsal bakışlar, dikkatimi çeken genç yetenekler, Rijkaard ve Daum analizleri gibi birçok şey yazmayı planlıyordum ama ertelemek zorundayım. Temmuz'un 15'ine kadar bir ara veriyorum. Kocaman bir sezonu birlikte geride bıraktık. Kavgalar ettik, tartıştık, güldük, eğlendik. Bloğu okuyan, takip eden, yorumlarıyla destek veren tüm dostlara sonsuz teşekkürler. Yeni sezonda evli bir adam olarak sürdüreceğim Sportif Platform'u... Görüşmek üzere...

2 yorum:

tamchee dedi ki...

Biraz geç oldu ama..
Allah mesut etsin..!
:D

Faruk dedi ki...

Cevapta biraz geç oldu ama teşekkür ederim :)