11 Haziran 2009 Perşembe

Anket Sonuçları

Birkaç gün süren yoğunluğun ardından anket sonuçları hakkındaki değerlendirmeyi yapabilecek boşluğu buldum sonunda.

İki ankete aynı anda start verip aynı anda sona erdirmiştim. Birisinde yılın en iyi takımını, diğerinde ise yılın hayal kırıklığı yaratan takımını sormuştum dostlara.

Yılın en iyi takımı anketinden iki oy farkla Beşiktaş galip ayrıldı. Bana göre çok daha açık bir farkla kazanması gereken Beşiktaş kullanılan toplam 54 oyun 19 tanesini alarak çifte kupayla kapattığı sezonun ardından, bizim minik ankette de en iyi takım seçildi. Sivasspor 12 oy toplarken, 4 oy Trabzonspor'a 2 oy da Bursaspor'a çıktı. Ankette bireysel olarak yer verdiğim ''belirgin'' favorilerin yanında ''Diğer'' seçeneğini de unutmadık tabi. Açıkçası kimseyi yalnızca kendi belirlediğim takımlara yönlendirmek istemedim. ''Diğer'' en çok kullanılan seçeneklerden birisi oldu ve toplam 17 oyun altına imzasını attı. Diğer seçeneğini işaretleyen dostlar postun altına hangi takımı yılın takımı olarak gördüğünü yazabilirler.

Yılın en çok hayal kırıklığı yaratan takımı oylamasında ise 55 oy kullanıldı ve bireysel olarak ankette yer alan bir takım değilde ''Diğer'' seçeneği anketin birincisi oldu. ''Diğer'' seçeneğine toplam 20 oy çıkarken, Fenerbahçe 19 oy ile bireysel olarak yer verdiğim takımların içinde ilk sırayı aldı. Galatasaray 11 oy alırken, Konyaspor 4, Kayserispor'da 1 oy alarak yılın hayal kırıklığı yaratan takımı anketinde sıralanmış oldular.

Ben kendi oylarımı yılın en iyi takımı için ''duble'' yapan Beşiktaş, yılın en çok hayal kırıklığı yaratan takımı için ise yıldızlarla dolu kadrosuna rağmen sezon içinde yaptığı hatalarla ligi ancak beşinci sırada tamamlayabilen Galatasaray için kullandım...

Hiç yorum yok: