8 Haziran 2009 Pazartesi

Da Da Da Damir Mrsic!

İş dolayısıyla izleyemediğim Efes Pilsen - Fenerbahçe Ülkerspor final serisinin ikinci maçını Damir Mrsic'in son saniye üçlüğüyle 70-67 kazanan Fenerbahçe Ülkerspor seride durumu deplasmanda kazandığı iki maçla 2-0'a getirmeyi başardı ve üstüste üçüncü şampiyonluk için çok büyük bir adım atmış oldu. Son saniyeleri büyük bir heyecan içinde geçen karşılaşmanın ardından şimdi sıra üstüste iki kez Abdi İpekçi'de oynanacak olan maçlarda. Fenerbahçe Ülkerspor bu iki maçı da kazanmayı başarırsa play-offlarda yenilgisiz şampiyon olan sayılı takımların arasına girecek. Efes Pilsen için ise geri dönüşün artık son halkası olacak olan üçüncü maç hayati bir önem taşıyor. Bu maçı da kaybederlerse hem şampiyonluğun çok uzağında kalacaklar hem de Fenerbahçe Ülkerspor tarafından ikinci kez play-offlarda süpürülmüş olacaklar. Efes Pilsen için hayati önem taşıyan üçüncü maç salı günü oynanacak...

1 yorum:

omanim dedi ki...

artık f.bahçeülker efes pilsen için öyle bir kabus olmuş ki ben böyle bir maç kaybetme yıllardır izlediğim basketbolda görmedim.yıllardırda yazarım bu kadar düşük cümlede görmedim:)başka bir takım olsa hayatta böyle şeylere inanmayan ben maçı sattılar dicem.maçın bitmesine bir kaç dakika var.efes 5 sayı önde ve hücuma çıkıyor ender arslan topu 8 saniyede rakip sahaya taşıyamıyor.bu kural daha önce 10 saniye idi sanırım 24 saniye kuralına geçildikten sonra sekize indi.yıllardır izlediğim bu oyunda acaba bu kural ihlalini hiç görebilecekmiyim derken ender arslan gösterdi sağolsun ve o hücümda fenerbahçe ülker basket ve aynı pozisyon içinde basket sonrası faul kazandı(itiraf edim bunu da ilk defa gördüm basket faul olur genelde bunlar).yandan oyuna başladı ve sanırım solomonun ellerinden bir üçlük buldu.yani efes 5 sayı önde ve hucüm ederken ender arslanın topu 8 saniyede karşıya taşıyamaması sonucu potasında 5 sayı buldu ve skor dengelendi.daha sonra maçın bitmesine sanırım 14 saniye vardı ve efes 1 sayı önde ve topu oyuna sokmayı bile beceremiyecek kadar stres içindeki oyuncularından bir hata daha efesin ellerinde ki top fenerbahçeye geçiyor solomon topla ilerlerken faule maruz kalıyor.ilk atışı basket ve maç berabere ikinci atışı kaçırıyor hücum ribaundunu mirsat alıp mrsice topu geçiriyor ve mrsicin üçlüğü herşeyi bitiriyor son saniyede.şaka gibi bir maç.benim gibi gerçek efes pilsenliler için sinir bozucu.fenerbahçe ülker zaten efesten daha iyi bir takım özellikle dış adamları efesinkilerden çok etkili.savunmasıda daha sert.efes pilsen bu maçıda kazanamıyorsa eğer bu seri 4-0 biter başkada birşey olmaz.şu aşamada bile efes kazanamıyorsa bu maçı daha hangisini kazanacak.bende bundan sonraki maçı izlememe kararı aldım.sinirlerim bozuluyor çünkü. yeniliceksende adam gibi yenil saçma sapan maç kaybetme.avucunun içine kadar gelmiş maçı verme.efesin feneri yenmesi artık trabzonun iç sahada maç kazanma foisine dönüştü.hala umudum var yok değil bu seriden ama tabi ki barcelona fenerbahçe futbol maçında da sonuçta fenerlilerin umudu vardır benimki o kadar uzak değil tabiki ama seri 4-0 bitecek diyor mantğım bana.