15 Temmuz 2009 Çarşamba

Yeni Sezon...

Birkaç gün sonra bir yılını dolduracak olan Sportif Platform’da bugün itibariyle yeni sezonu açmış bulunuyor. Benim de dilim şişti, kaç zamandır yazmıyordum. Kendimle ilgili pek az şey paylaşıyorum blogta çok elzem durumlar hariç. Evlilikte bu elzem durumlardan birisi işte. 26 Haziran tarihinden itibaren evli bir adam olarak devam ediyorum hayatıma. Blogta dostlarla vakit geçirirken güzel şeyleri de paylaşmak istiyorum her zaman. Geçen sezon Eren bebek katılmıştı aramıza. Bu sezonun başlarında Melih-Sumru çiftinin kızlarının aramıza katılmasını
bekliyoruz gelin adayı olarak:) Evliliklerinde bir yıldan fazlasını deviren Tolga-Tamyel çiftinden de umarız alırız bir müjdeli haber ve bir yeğen haberini daha blogta paylaşırız.

Kısaca Sportif Platform kepenklerini açtı işte, kaldığımız yerden devam edelim…

4 yorum:

MORTAC dedi ki...

Faruk kardes, tebrik etme sansim olmadi, donusunu bekliyordum, Allah bir yastikta kocatsin, mutluluklar dilerim.

Faruk dedi ki...

Teşekkür ederim kardeşim, sağol...

Murat YILMAZ dedi ki...

Faruk biraderi ben de tebrik eder, bir ömür boyu mutluluklar dilerim.

Kepenklerin rengi Fenerbahçemizin renklerini andırıyor, yoksa sene sonunu şimdiden görüyor musunuz sayın admin?

Faruk dedi ki...

Fenerbahçenizin transfer politikasına bakınca kepenklerin bu sezonda öyle aman aman açılacağına pek ihtimal vermiyorum sayın admin :)

İyi dileklerin için teşekkür ediyorum, darısı başına...