27 Temmuz 2009 Pazartesi

Anket Kapandı. Sivasspor Kapalı Kutu!

Ankette Sivasspor'un bu sezon neler yapabileceğini sormuştum dostlara. 10 oy kullanıldı ve bu oyların 4 tanesi ''Avrupa Kupalarına Katılma Mücadelesi Yaparlar'', 4 tanesi de ''Küme Düşmemeye Oynarlar'' seçeneklerine gitti.

Sivasspor ne yaparsa yapsın bir türlü futbolseverlerin gözünde rüştünü ispat edemiyor demekki. Ben kendi oy hakkımı ''Orta Sıralarda Gezerler'' seçeneğinde kullandım. Geçen sezon Fenerbahçe, Galatasaray ve Beşiktaş'ın yakaladığı ortalama puan normalin çok altına düşüp, diğer anadolu takımları da yukarıları zorlayacak istikrarı yakalayamayınca Sivasspor hakettiğinden biraz daha üst sıralarda yer almış gibi geldi bana.

Sivasspor'un en dominant oyuncusu olan Mehmet Yıldız'ın sezon sezon düşen formu bana göre bu sezon ''dip'' yapacak çünkü bu adam artık transfer olması gerektiğini düşünüyor, aklı sürekli karışık durumda. Bu sezon da beklediği transfer gerçekleşmeyen oyuncunun form durumunu sezon içinde yakından takip ediyor olacağım. Ha bir de aldıkları bir oyuncu var. Adı Omotoyossi. Helsingborg formasıyla UEFA Kupası grup maçında Galatasaray savunmasına kök söktürmüş ve bir gol, bir asistle oynamıştı. İyi bir futbolcu. Mehmet Yıldız kötü oynarsa Ersen Martin'de devreye girebilir bu arada. Takımını sırtlayacak özelliklere sahip bir adam Ersen.

Sivasspor'un bu sezon göstereceği performansı yine merakla bekliyor olacağız hatta Trabzonspor'u ağırlayacakları ilk maç ciddi bir ölçü olacaktır bana göre...

Hiç yorum yok: