31 Temmuz 2009 Cuma

Sarı Kırmızı Akşam

Güçlü bir kadro ve spektaküler oyuncular var bu sezon Galatasaray'da. Maccabi Netanya hemen hemen Tobol Kostanay ayarında bir takımdır muhtemelen ama Netanya'nın karşılaştığı Galatasaray daha hazır olanıydı tabi. Yine ilk golü yediler duran toptan ama sonrası iyi geldi. Arda'nın 3 asistlik performansı parmak ısırtacak cinsten zaten Kewell'ın golünden önce Aydın'ı kaçıran da kendisi. 3,5 asist diyebiliriz yani. Bir 10 numara başka ne yapabilir ki zaten bir maçta?

Rijkaard Aydın Yılmaz'a ısrarla şans vermeye devam ediyor. O çocukta ışığı gördü muhtemelen ve sezon içinde Aydın'ı da kazanmış olacak bana göre. Linderoth dönünce ya da dönerse Mustafa Sarp kenara gelir muhtemelen. Daha bu takıma ''hazır'' Keita ve Elano girecek. Galatasaray'ın en büyük avantajı savunma hattındaki isimler. Leo Franco'yu çıkartırsak, stoperler Gökhan ve Servet, alternatif Emre Güngör ve Aşık, sol tarafta Hakan Balta, sağda Sabri ve Uğur tamamen yerli oyuncular ve Galatasaray'ın yabancı sınırlamasına takılmasını engelliyorlar. Galatasaray'ın özellikle bu sezon çok fazla sakatlık yaşamazsa Avrupa Ligi'nde önü çok açık gibi geliyor bana...

2 yorum:

Cassio Turan dedi ki...

Arda hakkındaki görüşlerinin bu denli değişmiş olmasına şaşırdım,bunun yanında Arda'nın da bu denli iyi bir performans ortaya koymasına da şaşırmadım değil;umarım 'gazla' başlayan bir şey değildir bu zira Türkler her işe böyle başla önemli olan devamlılık diyorum ben ki bu genç yaşında bunu en iyi yapabilecek olan da Arda'dır;Aydın konusuna gelince,bir zamanlar Overmars vardı hani...

Faruk dedi ki...

Futbolcu iyi oynasa dahi hala eleştirmek Hıncal Uluç'un Lucescu takıntısı gibi olur ki, bu da sapıklıktır güzel kardeşim. Futbolcuyu eleştirdiğin kadar iyi performanslarda övmesini de bileceksin...