15 Temmuz 2009 Çarşamba

Eski Dostlar...

Nihat Kahveci Real Sociedad ile başlayıp Villarreal’de devam eden kariyeri ile birlikte hiç kuşkusuz yurtdışındaki Türk oyuncu kariyerlerinin en iyisini gerçekleştirdi. Adı bir ara Manchester United’ın kendi resmi sitesinde bile geçiyordu. Ancak ne olduysa Nihat’ın sakatlıkları üst üste gelmeye başladı. Kariyerinin doruğundayken transfer olduğu Villarreal’de sakatlıkları yüzünden bir türlü tam randımanla sahaya çıkamayan oyuncu geçen sezon başında Euro2008’de yaşadığı sakatlıkla La Liga’yı neredeyse tamamen sakat olarak tamamladı. Fenerbahçe’nin Nihat için yaptığı girişimler dün gibi aklımda. İspanya’ya gitmeler, araya hatırlı kişiler sokmalar dahil her yol denense de Nihat bir türlü ikna edilemedi ve bu transfer gerçekleşmedi.

Bu sezonda yine Fenerbahçe ve Beşiktaş oyuncuya talip oldular ancak Nihat’ın Türkiye’ye döneceğine hiç mi hiç ihtimal vermedim. Hatta Beşiktaş’ın sona yaklaştığını duyduğumda dahi bu transfere ihtimal vermiyordum ancak kazın ayağı öyle değilmiş, transfer gerçekleşti gerçekleşmesine ama bir sürü soru işaretiyle birlikte…

Nihat’ın müzmin sakatlıkları hepimizin malumu… Gerçi tam teşekküllü bir kontrolden geçti ama yine de ikinci bir Emre Belözoğlu vakası yaşanması uzak bir ihtimal değil. Nihat Kahveci artık otuzlu yaşlarını yaşayan tecrübeli bir futbolcu ve bu sezon Şampiyonlar Ligi gruplarında mücadele etmesi kesin olan Beşiktaş’ın bir numaralı oyuncusu olarak sahaya çıkacak. Beklentiler çok fazla tabi ki ancak Nihat bu beklentilere ne kadar cevap verebilecek burası tam bir soru işareti bence. Bekleyip göreceğiz…

1 yorum:

omanim dedi ki...

ben bu sene nihatın fenerbahçenin gündemine geldiğini hiç duymadım.fenerbahçe nihatı istediği zaman en formda dönemlerindeydi artık o nihatın esamesi okunmuyor.nihat avrupada düşüşe geçmiş ve soluğu türkiyede almış bana göre artık sıradanlaşmış bir futbolcudur.başarılı olması benim için gerçekten büyük sürpriz.