15 Temmuz 2009 Çarşamba

Sorunlu Futbolcu

Geçen sezon Gençlerbirliği formasıyla Trabzonspor'a karşı harika bir maç çıkarmıştı 61 numaralı Engin Baytar. Devre arasında İlhan Cavcav sorunları yüzünden kendisini ''afaroz'' edince Eskişehirspor'a gitti. Ligin ikinci yarısında Engin Baytar'ı yalnızca bir pozisyonda hatırlıyorum o da yukarıda gördüğümüz kare. Bir pozisyonu Youla ile ''gırtlak gırtlağa'' tartışırlarken araya Beşiktaş futbolcusu Ekrem Dağ girmişti. Maçtan sonra Youla tartışmayı ''Engin'e ayrı bir top vermek lazım, bir de sürekli elleri ve kollarıyla bize komut veriyor, bu kadar kaliteli bir futbolcuysa gitsin Barcelona'da oynasın'' şeklinde tamamen Türkçe olarak açıklamıştı.(Tabi düşük cümleleri ben tamir ettim)

Yetenekli bir adam olduğu aşikar Engin'in. Özellikle Gençlerbirliği - Trabzonspor maçında oynadığı futbolu istikrarlı hale getirirse yeni takımı Trabzonspor'un onbirini zorlayabilir ancak eski forma numarasını giyecek olan İbrahima Yattara kendisinin çok sıkı rakibi. Bu sezon Alanzinho'nun da onbirin değişilmezi olacağını hesap edersek ''sorunlu'' futbolcunun yedek oturarakta sorun çıkarma ihtimali bir hayli fazla. Bilemiyorum belki de durulacak, amiyane tabirle ''adam olacak'' Trabzonspor Camiası'nın içinde. Kendisine yeteneklerini ispatlaması için büyük bir şans verildi, kullanıp kullanmamak tamamen O'nun ''sorunu'' bu saatten sonra...

1 yorum:

omanim dedi ki...

e işte o da youlanın dediğini yaptı bordo mavili formayla türkiyenin barcasına geldi:)ben bu tip futbolculardan nefret ederim.bize gelmesinide hiç istemedim.ne kadar iyi futbolcu olursa olsun karaktersiz adamdan nefret ederim.benim takımımda oynuyor ne yaparsa haklıdır benim seyircimdir sahaya iner rakibi döver kafatasçılarından olmadığım için böyle futbolculara her zaman karşıyım.eğer es es teki ya da g.birliğindeki hareketleri zaten yapamazda yarısınıda yapsa cezası hemen kesilmelidir.