21 Temmuz 2008 Pazartesi

Anket Kapandı. En Başarılı Transferi Yapan Takım: Fenerbahçe

Fenerbahçe transfer sezonuna Emre Belözoğlu'nu Newcastle United takımından transfer ederek başladı. Sonrasında teknik direktör olarak İspanya'nın şampiyon hocası Luis Aragones'i takımın başına getirdi. Trabzonspor ile anlaşamayan Burak Yılmaz'ı da kadrosuna katan Fenerbahçe son olarak La Liga'nın gol kralı Daniel Güiza'yı transfer ederek forvet hattını güçlendirdi. Kuvvetle muhtemel bir de ön libero transferi yapacaklar. Tek tek bakacak olursak:

Luis Aragones: Disiplinli bir hoca ama Brezilyalılarla mutlaka ama mutlaka iyi geçinmek zorunda yoksa alınacak bir iki kötü sonuçtan sonra basına epey malzeme çıkar.

Burak Yılmaz: Kısa ve net söylüyorum, ben Fenerbahçe gibi büyük hedefleri olan bir camiaya bu transferi yakıştıramadım. Umarım zaman beni haksız, Burak Yılmaz ve Fenerbahçe yönetimini haklı çıkarır.

Emre Belözoğlu: Sağlıklı bir Emre'ye ödenecek bu paranın lafı bile olmaz, çok yetenekli, çok kalburüstü bir oyuncu, ancak yönetimin bir kumar oynadığını da belirtmeden geçmemek lazım.

Daniel Güiza: Kariyeri pek parlak olmayan, geçen sezon La Liga'da 27 gol atmış (penaltısız) enteresan bir adam. Ben O'nu Zafer Biryol'a benzetiyorum. Kariyerindeki anlık patlama ile 14 milyon euro ödenmiş bir adam. Türkiye Ligi'nde mutlaka yararlı olur neticede La Liga'da atılan 27 gol az buz bir iş değil. Ancak avrupa kupalarında ne olur? Bekleyip görmek lazım...

Bu anketi sezonun başlamasına az bir süre kala tekrar edeceğim...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bnce lig erken baslasada gorsek ne bu karamsarlik ...