19 Temmuz 2008 Cumartesi

Saraçoğlu'na Hep Çekinerek Çıktım!

Fenerbahçe'nin çiçeği burnunda transferi Burak Yılmaz Fanatik Gazetesi'ne verdiği demeçte: ''Saraçoğlu Stadı'na çıkarken hep çekinirdim, takım arkadaşlarımızla da aramızda bunu konuşurduk'' demiş. Zaten bu açıklama da Burak Yılmaz'ın neden Beşiktaş'ta onlarca kez şans bulmasına rağmen tutunamadığı gösteriyor. Fenerbahçe forması ile Old Trafford, Guiseppe Meazza, Santiago Barnebau ve El Madrigal gibi stadlara çıkma ihtimali bulunan Burak Yılmaz Süper Lig'de oynayacağı sıradan bir lig maçı öncesinde bile çekineceği maçlara çıkıyorsa, O'na güvenip sahaya süreceği Avrupa Kupaları deplasmanlarında vay Luis'in haline demek geliyor içimden. Maalesef bu tip özgüveni olmayan futbolcular ne kadar yetenekli olularsa olsun hep küçük takımların büyük futbolcuları olarak kalmaya mahkum olurlar...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

abi olayi biraz sanki fazla kucumsuyorsun ayrıca boyle buyuk stadlarda fazla oynamıs bır topcu deıl burak yılmaz onada saracoglunda oynamaya basladıgı andan ıtıbaren alısacak ve sen merak etme zamanı gelınce dedıgın stadlarda golunu atacaktır

fatih çimen dedi ki...

burak kemal gibi olur sanırım fenerbahçenin en boş transferi kazım ve ali bilgin varken sağkanatta oynıyamaz alexin yedeği olur belki ama alex sakatlansa hemen bir formül bulur luis
mod bir rica da bulunucam geçenlerde fanatik de bir yazı okumuştum bülent uygun demişki fener iyiy yonetılırse acıkara sampıyon olur normal yonetılırse sampıyon opur falan onu tam metin olarak bulabilirmisin
bide feneri hangi taktikle oynatır sence bu hoca yani sistem ne olur bozmak zorunda kalıcak gecen senekını cunku aurelio yok artık ispanya gibi oynatırsa ve oynayabılırlerse bişeyler olur
euro 2008 de ispanyanın yaptığı o dar alan üçgenlerine hasta oluyordum bakalım fenerde gorebılecekmıyızz.

Faruk dedi ki...

Sezonun başlamasına yakın dört büyüklerle ilgili geniş bir analiz-performans yazısı yazmayı düşünüyorum.

Bülent Uygun'un o röportajını ben de okudum ve hiç yadırgamadım çünkü daha önceleride bu tarz açıklamaları sık sık yapmıştı Bülent Uygun. Yazıyı bulmaya çalışacağım...