21 Temmuz 2008 Pazartesi

O Doğuştan Kaptan!

1.FC Köln takımının formasını giyen Ümit Özat için kulüp menajeri Michael Meier yukarıdaki cümleyi kullandı. Hazırlık maçları esnasında sürekli farklı bir futbolcuya kaptanlık bandı veren Christoph Daum ise ''Eğer bunu yapmasaydım herkes Ümit'te karar kıldığımı düşünecekti, ancak ben kararımı sezon başlarken vereceğim'' dedi. Ümit Özat enteresan bir adam, Gençlerbirliği'nde oynarken de takım kaptanıydı. Fenerbahçe tribünlerinin en çok tepki gösterdiği oyunculardan biri olmasına rağmen, kaptanlık pazubandı yine onun kolundaydı. Ümit Özat Fenerbahçe'den ayrılırken ''adam gibi geldim, adam gibi gidiyorum'' demişti. Hakikaten geriye dönüp baktığımızda, Toraman ve Üzülmez'in K1 maçınıda hatırlayınca Ümit Özat için söylenen doğuştan kaptan lafının ciddiye alınması gerektiğini düşünüyorum...

1 yorum:

Murat YILMAZ dedi ki...

ü.özat öyle çok iyi bir kaptan değildi. saha içinde biz bunu göremedik ama belki saha dışında durum farklıdır. Yabancı oyuncunun kaptan olmasından hiç hoşlanmam, hele kalecilerin kaptan olması kadar gıcık olduğum bir durum yoktur. Rüştü kaptanken orta sahadaki bir olaya koşar gelirdi. sonra koşarak geri dönerdi. Komik bir görüntü oluşturuyordu. Gerçi Schumacher de kaptandı ama adam maçı yaşıyordu, kaleden taa Aykut'a bağırırdı, uyarırdı.