14 Temmuz 2008 Pazartesi

Merhabalar


Çok değerli dostlarım,
14.07.2008 itibariyle artık benim de bir bloğum oldu,
bundan böyle aklıma takılan, kafamı meşgul eden ya da
sizlerle paylaşmak istediğim her konuyu ya da düşüncemihttp://www.sportifplatform.blogspot.com/ adresinden
sizlere ulaştıracağım, tabiki çok büyük ağırlık futbol
olacak ama bu demek değil ki basketbol, voleybol,
formula 1 ve tenis gibi sporları pas geçeceğim, bazen
sadece bilgi amaçlı olarak yazacağım, bazen istatistik
vereceğim, bazen de yoruma açık yazılar bulacaksınız bu
platformda...Dedik ya bir kere Sportif Platform diye, ne
dediysek onu yapacağız.
Bu blog fikrini aklıma sokan, en büyük dostlarımdan
Tolga Şener ve http://www.standbymeforever.blogspot.com/
adresini hizmete açarak, bana önayak olan değerli dostum
Murat Yılmaz'a çok teşekkür ederim.Benim bir numaralı
kardeş bloğum olan
http://www.standbymeforever.blogspot.com/ adresinin
değerli admini Murat Yılmaz umarım benim bloğumu kendi
bloğuna kardeş olarak kabul eder.








5 yorum:

Tolga Şener dedi ki...

Bloğun hepimize hayırlı ve uğurlu olmasını diliyorum, umarım objektiflikten ödün vermez ve araştırmacı kimliğinle birlikte ruhundaki yazarlık yönünüde bloğa yansıtıp bize değerli bilgiler sunarsın. Bende nacizhane yorumlarımla bloğa katılmaktan mutluluk duyacağım...

Saygılarımla,

Tolga ŞENER

Murat YILMAZ dedi ki...

Uzun süredir beklediğimiz Blogunun hayırlı olmasını diliyorum. Kardeş blog olarak benim blogda yer açacağım bugün. Sadece sporla ilgili değil, normal yazılarını da merakla bekliyoruz...

Unknown dedi ki...

Kardeşim hayırlı uğurlu olsun, sıkı takipçinim bundan böyle. Ama bir admin olarak üstlendiğin misyona ve sorumluluklarına dikkat et kardeşim. Sana gereken uyarılarımı kardeş blogta 'dali' entry si içinde 8. yorumda yaptım. Gözlerinden öper, keyifli yazılarını heyecanla beklerim.

yavuss dedi ki...

Farukcuğum canım duydumki blog açmışsın hayırlı uğurlu olmasını dilerim gözlerinden öperim:))

gülşah dedi ki...

Anacım 14.08.2008 demişsin ama sanırım biz temmuzdayız sayın adminciğim benimmm...Hayırlı olsun.Emin ol ki elime geçen her fırsatta siteye girip yorum yazacağım ve senin değerli yorumlarını okuyacağım...Hatta en yakın zamanda reklam bulup siteye finans da sağlayacağım...:)