25 Temmuz 2008 Cuma

Geliyor mu?

Bir iki gündür duyuyorum, duymamazlığa geliyorum Kocaelispor Edgar Davids yakınlaşmasını. Ama bugün bir de gün verdi, Kocaelispor yönetim kurulu: ''Önümüzdeki çarşamba günü İstanbul'da olmasını bekliyoruz. Davids'e Katar ve Dubai'den bayağı iyi teklifler varmış aslında ancak Davids Avrupa'da kalmak ve üst düzey bir ligde oynamak istiyormuş.

Davids Hollanda futbolunun efsane isimlerinden biri. Birçok üst düzey takımın formasını giydi, müthiş bir kariyere sahip. 35 yaşında. Geçen sezonun başlarında ayağı kırıldı ve Ajax formasını neredeyse bütün yıl giymedi. Bonservisi elinde. Bana göre öyle çok aman aman bir yaşı yok, çok deli paralarda istemiyormuş, ayağı sağlamsa, oynayabilecek durumdaysa ve Kocaelispor bile bu transferi bitirebilecek aşamaya gelmişse, şaka yapmadan tüm samimiyetimle söylüyorum: Fenerbahçe alsın Davids'i... Kaç gündür ön libero aramıyorlar mı? En iyilerinden birini önerdim. Değerimi bilsinler...

Hiç yorum yok: