18 Temmuz 2008 Cuma

Hacettepe Spor Kulübü in Gençlerbirliği OFTAŞ out!

Üstteki logo tarihe karışıyor çünkü Gençlerbirliği OFTAŞ uzun zamandır söylenildiği gibi ismini Hacettepe Spor Kulübü olarak değiştirip, renklerini de kırmızı-beyaz-siyah-menekşe moru olarak yeniden düzenledi, açıklamaya göre Gençlerbirliği ve Gençlerbirliği OFTAŞ kulüplerinin basında sürekli isim ve renk benzerliği konusunda demogojisinin yapıldığına kanaat getirilerek böyle bir uygulamaya gidildiği söylendi. İsim değişince ben de bir anda OFTAŞ'ın Gençlerbirliği'nin bir parçası olduğunu unutuverdim zaten. Bu mükemmel açıklamayı yapan kulübü tebrik etmeyi kendime bir borç biliyorum!..

3 yorum:

fatih çimen dedi ki...

Bence G.Oftaş Spor Klübünü İzmir den bir futbol takımı satınalmalıydı hem takım için hem İzmir için hemde ankara için iyi olurdu ankara kaldıramıyor 4 takımı bence taraftar yok stat yok(doğru düzgün) oftaşın rengi ismi değişmiş hikaye diye düşünüyorum.

Faruk dedi ki...

aynen katılıyorum ama hangi izmir takımı alcak, bari göztepeyle falan birleşselerdi, izmir takımları kendilerine yetemiyor ki...

Murat YILMAZ dedi ki...

Cavcav akıılı adamdır kimbilir bu işin altında neler planlıyordur?