21 Temmuz 2008 Pazartesi

Sivasspor Taraftarı, Bülent Uygun ve Volkan Ünlü...

Dün yazmıştım Volkan Ünlü'nün yediği goller yüzünden Sivasspor'un oldukça iyi oynamasına rağmen Sporting Braga'ya mağlup olduğunu. Bugün Bülent Uygun'un açıklamasını duydum. Diyor ki: Volkan Ünlü'yü kiralık göndermeyi düşünüyordum ama şimdi vazgeçtim. O'nu takımda tutup kazanacağım.

Tüm kalbimle, tüm içtenliğimle tebrik ediyorum hocayı. Dün akşam bunu düşündüm bende maçtan sonra. Soyunma odasında ne haldedir, ne kadar çok üzülmüştür diye. Ayrıca Sivasspor taraftarını da gönülden kutluyorum, bilhassa ikinci goldeki hatası olacak gibi değildi, futbol şakalarına girecek cinsten bir gol yedi ama golden hemen sonra ilk topla buluşmasında taraftar O'nu bağrına bastı, alkışladı, destekledi. Keşke her futbol maçı böyle olsa, yenilgiyi ve hatayı bu kadar kolay ve güzel kabullenebilsek...

1 yorum:

Murat YILMAZ dedi ki...

Şov yapmış Bülent Uygun. Ülkemizde bu tip şovların sevildiğini çok iyi biliyor