3 Ağustos 2009 Pazartesi

Sivok'tan Alex'e Derin Top...

Genelini Beşiktaş'ın forse ettiği ancak oyunun son bölümünde gelen penaltı ile Fenerbahçe'nin kazandığı Süper Kupa finalinde en çok İsmail Köybaşı'nı beğendim ben tüm futbolcuların içinde. Tecrübesizliğine ve genç yaşına rağmen kendine güvenen oyunu, sık sık yaptığı bindirmeleri ve cesaretiyle Beşiktaş'ın sol kanadına tam bir umut oldu. Tello ve Bobo'nun huzursuzlukları ''çıplak'' bir şekilde ortadayken Beşiktaş'ın bu iki futbolcuyla alakalı olarak acil önlem alması gerektiğini de belirtelim yoksa sezon içinde bu iki futbolcudan kaynaklanacak olan bir sürü sorun çıkabilir. Nihat daha %30 bile hazır durumda değil en az 1 aya daha ihtiyacı var. Holosko oyuna geç girdi yoksa skoru değiştirecek varyasyonların çoğu bu futbolcuda mevcut. Ernst ve Fink Türkiye'nin en iyi ön libero ikilisi olacaklar çünkü tam anlamıyla ikisi de ''taş gibi topçular''. Erhan Güven vasat sonradan giren Rıdvan ise daha çok tecrübesiz ve kendisine güvensizdi. Beşiktaş ligin son şampiyonu ve bence en akıllı transferi bu sezon Beşiktaş yaptı. Toparlandıktan ve hazır hale geldikten sonra şampiyonluğun en güçlü adayı olacaklar bana göre sezon içinde.

Fenerbahçe'nin yeni transferleri Andre Dos Santos ve yeni ismiyle(!) Baroni iyi kumaş olduklarını belli ettiler. Dos Santos belki de mevkisi itibariyle bana biraz daha derli toplu biraz daha girişken biraz daha sorumluluk sahibi gibi geldi. Tabi ki daha bismillah adamların ilk maçlarında hemen teşhis koymak doğru değil ama Uğur Boral'ın oyuna girerkenki surat ifadesi sezon içinde çıkaracağı huzursuzluğun da bir göstergesi gibiydi. Bana Fenerbahçe adına öyle çok fazla şey değişmiş gibi gelmedi. Bilica ve Önder'den oluşan savunma hattı ise hiç ama hiç güvenilir değil dün akşam gol yememiş olmalarına rağmen. Sezonun ilerleyen zamanlarında takım oturdukça daha iyi futbol oynayacaklardır muhakkak.

Maç için söylenecek pek fazla birşey yok. İki takım içinde angaryaydı sanki. Beşiktaş biraz daha istekli daha gayretliydi. Sivok'un eline çarpan toptan oluşan penaltıyı Alex gole çevirdi, arkasından Güiza'nın ortasına güzel bir kafa vurdu ve net bir skorla Beşiktaş'ı devirdi sarı lacivertliler. Fenerbahçe ligdeki her maçını Beşiktaş ile oynasa Alex de Souza gol rekorları kırar heralde. Bir futbolcu bir takımı bu kadar mı çok sever(!) anlamadım, ölüsü bile 2 gol atıyor.

Son olarak maçın spikerine bir iki lafım var: Yahu arkadaş insan bu kadar mı belli eder Beşiktaşlı olduğunu... Hem de uluorta!..

4 yorum:

Murat YILMAZ dedi ki...

Sayın admin BJK'nin maçı forse ettiğini (genelde) neye dayandırarak söylüyorsunuz? Lütfen maç sonu topla oynama istatistikleri, atılan şut, girilen gol pozisyonu verilerine bakalım. İki takım arasında fark yoktu..
Spiker arkadaşın ve aile mensuplarının kulaklarını epey çınlattık!

omanim dedi ki...

bu fenerli dos santos biraz balonumsu geldi bana sen beğenmişin gerçide brezilya milli takımı falan iyi olması lazım ama bakıcaz.

Faruk dedi ki...

Sevgili Admin istatistiklerden ziyade tamamen kendi görüşümü yansıttım aslında. Ben maç boyu Beşiktaş'ın Fenerbahçe'ye göre maçı kazanmayı daha çok isteyen ve bunu sahada belli eden taraf olduğunu düşünüyorum.

Ben Andre Dos Santos'un yetenekleriyle değil de ''kontenjandan'' Brezilya milli takım forması giydiğini düşünüyorum, önemli turnuvalar da kadroya çağırılmayacaktır. Aynen Alex gibi...

Murat YILMAZ dedi ki...

Dos Santos asla Brezilya A kadrosunda yer alabilecek bi oyuncu değil. Sanırım B takımda ara sıra oynar. A takım ayaraında bir futbolcunun Süper Ligde oynamasını beklemiyoruz zaten :(