7 Nisan 2010 Çarşamba

Clash Of Titans


Büyük Yunan tanrısı Zeus'un bir ölümlüden olma çocuğu yarı tanrı, yarı insan Perseus'un hikayesini anlatan Clash Of Titans'ı iki akşam önce izleme şansı buldum. Üç boyutlusunun daha etkileyici olduğunu duymuştum ama eldeki imkanlar doğrultusunda filmi 2D olarak izledim.

Perseus'un ''Karanlıklar Tanrısı'' Hades tarafından ailesinin öldürülmesi üzerine, tanrılardan intikam almak için yaşadığı hikayeyi anlatan filmde ''Perseus'' karakterini, son dönemde birbirinden popüler filmlerin başrolünü oynayan (Terminator Salvation, Avatar) Sam Worthington canlandırıyor. Hem fiziği hem de yüz ifadesiyle tahmin ediyorum bundan sonra da birçok ''görsel efekti bol'' filmde kendisini izlemeye devam edeceğiz.

Clash Of Titans izlenmeye değer bir film olmuş. Sonuna kadar iyi vakit geçirip, keyif aldığımı rahatlıkla söyleyebilirim. Boş bir zamanınız olur da Sam Worthington'u bir de bu filmde izlemek isterseniz pişman olmayacağınızı düşünüyorum.

1 yorum:

omanim dedi ki...

ya bırak son maçta bursa beşiktaş fener işlerini son virajda her zaman kafkaslı:))