20 Mayıs 2009 Çarşamba

En Kahraman Gökhan...

Trabzonspor'a adım attığından beri en çok eleştirdiğim futbolcudur Gökhan Ünal. Kayserispor forması altında attığı goller, yaşadığı gol krallığı sevinci, üç büyüklerin her daim peşinde koşması ve Kayserispor ile üç büyüklerin arasının açılmasına varıncaya kadar oldukça sansasyonel bir futbolcudur kendisi. Trabzonspor'a 6 milyon euro bonservis bedeliyle transfer olduğu için de beklentiler hep maksimum seviyede tutulmuş ve Gökhan Ünal'ın atacağı ya da attıracağı gollere bel bağlanmıştı sezon başında.

32 haftasını geride bıraktığımız Turkcell Süper Lig'de, Gökhan Ünal şu ana kadar 16 golün altına imzasını koymuş durumda. Asist sayısını tam olarak hatırlamasam da, 9 ya da 10 olduğunu tahmin ediyorum. Muhtemelen sezonu ''double double'' yaparak kapatacak ki, Fatih Tekke'den sonra bunu gerçekleştiren ikinci forvet olacak Trabzonspor formasıyla en azından yakın dönemde.

Kaçırdığı goller aklıma geldikçe yeniden hiddetleniyorum aslında ama içimdeki çelişkiler de korkunç boyutlara ulaşmış durumda. Ben değil miydim diyorum bunca kaçırdığı gole rağmen Hakan Şükür'ü her daim destekleyen, her platformda savunan. Ben değil miydim kaçırdığı değil attığı gollere bakın diyen? Aslında değişen birşey yok, Gökhan Ünal istatistikleriyle bizi birazcık yanıltmış durumda sanki. Yeni bir takım, yeni bir oyun düzeni, daha sıkı ve sert markajlar... Aslında bunlar hep kendisinin belirttiği mazeretler ama bu kadar eleştiriye rağmen Bursaspor maçının son dakikasının da son dakikasında sorumluluk alarak kullandığı frikik ve maç kazandıran şutunu da inkar etmek eşyanın tabiatına aykırı bana göre. Şu durumda da ''Bizim Umut'un'' birkaç adım önüne geçmiş durumda Gökhan Ünal. Bir sezon daha kendisine tahammül etmemiz gerekiyor galiba, attığı golden sonra formasını çıkarıp Eskişehirspor maçında cezalı duruma düşmesini bile örtbas edebiliriz kendi içimizde. Hele bir sezon bitsin de o zaman daha net anlarız herhalde, Bursaspor'a karşı kullandığı maç kazandıran frikiğin ve ekstra iki puanın değerini...

Hiç yorum yok: