13 Ekim 2009 Salı

Just Friends


Evlendikten sonra akşamları evde oturup film izleme alışkanlığı edindim 3 aydan beridir. Bazen yıllar önce izlediğim filmleri bazen de ismini sürekli duysam da bir türlü izlemeye fırsat bulamadığım filmleri izlemeye çalışıyorum.

2005 yapımı Just Friends yukarıda bahsettiğim normlara uymayan bir film aslında. Ne daha önce adını duymuşluğum ne de izlemişliğim var. Başrollerini Chris Brendter rolünde izlediğimiz Ryan Reynolds ve Butterfly Effect'ten hatırladığım, Jamie Pallavino rolündeki Amy Smart'ın paylaştığı film tipik bir ''geri dönüş'' hikayesi. Filmi izlerken uzun zamandır hiç bu kadar güldüğüm bir film izlemediğimi farkettim. Bir buz hokeyi maçı sahnesi var ki, mutlaka görülmesi gerekiyor bana göre. Bunun yanında hem kız - erkek ilişkisindeki ''kanka'' durumuna hem de iki erkek kardeş arasındaki ilişkileri de oldukça güzel bir şekilde işleyen filmi öyle çok büyük beklentiler içine girmeden izlemenizi tavsiye ederim. Unutmadan ''Samantha'' rolündeki Anna Faris'te film boyunca ''Çakma Britney Spears'ı'' mükemmel oynamış. Tabi Britney Spears'ın adı ya da şarkıları filmde hiç geçmiyor ama ''Samantha'' karakteri sanki O'nu işlemiş gibi geldi bana...

Hiç yorum yok: