7 Ekim 2009 Çarşamba

Kabak Tadı


Fatih ''Sultan'' Tekke Rusya'ya gittiğinden beri sıklıkla konuşur. Bir bakmışız Can Karyağdı ile Petersburg'ta bir parkta, bir bakmışız herhangi bir futbol pogramında ya da radyoda... İlk zamanlar konuşurken heyecanla dinlerdim, hoşuma giderdi, özlerdim kendisini (Gerçi halen özlüyorum ya) fakat son dönemde bu konuşmalar iyice kabak tadı vermeye başladı. Fatih Tekke'nin Rusya'ya gittiğinden beridir söylemlerini hiç bir arşivi karıştırmadan rahatlıkla sıralayabilirim.

- Üç büyüklerden teklif aldım gitmedim. Ben Trabzonsporluyum.
- Milli takıma neden alınmadığımı anlamıyorum. Kendi takımımda oynuyorum, gol atıyorum ama Milli takıma alınmıyorum.
- Gökdeniz'de Milli Takım'a alınmıyor. Nedenini bilmiyorum.
- Hoca haksızlık yaptı ilk onbire giremedim. Sakatlıklarım da etken oldu.
- Ben Trabzonsporluluğumu tartışmam.
- Fatihler, Gökdenizler, Hüseyinler kolay yetişmiyor. Sahip çıkmak lazım.

Tabi ki Fatih'in bu söylemlerinde sonuna kadar haklı olduğu yerler var ancak bunlar sürekli gündeme gelince gerçekten kabak tadı veriyor. Evet, Gökhan Ünal'ın bulunduğu Milli Takım kadrosunda Fatih'in bulunmaması eşyanın tabiatına aykırı ama bunu sürekli, sürekli, sürekli vurgulamak sıkıntı veriyor belli bir yerden sonra.

Fatih ''Sultan'' Tekke, zamanında izlediğim sayılı golcülerden birisidir. (Dünya çapında) Trabzonspor'a hizmetini, emeğini, fedakarlığını tartışmam bile. Agresif bir yapısı vardır. Disiplinsizdir. Sivridir. Kısaca Karadeniz insanının temel özelliklerini tamamen barındırır bünyesinde ancak O Fatih'tir. Canımızdır. Biraz daha susması gerekiyor artık. Öyle bahsettiği gibi ahım şahım sezonlar geçirmedi Zenit'te. Trabzonspor'da futbolu bırakmasını istiyorum. Söylemleri antipatik durmaya başladı. Belirtmek istedim...

Hiç yorum yok: