17 Aralık 2009 Perşembe

2012 Doomsday


2012 filmini izledikten sonra biraz hayal kırıklığına uğradım açıkçası. Bu maliyetlerle ve bu görsellikte çekilen bir filme oturtulan klişe hikayeyi ''bayarak'' izlemek zorunda kalmıştım ancak neticede filme ''efekt'' görmeye gittiğim için beklediğini alan bir izleyici olarak genel hatlarıyla sinema salonundan memnun çıkmıştım.

Beterin beteri varmış! İnternette download edilebilecek bilim-kurgu filmi ararken 2012 Doomsday hemen dikkatimi çekti. Konusu itibariyle de o meşhur Maya takviminin kehanetleri doğrultusunda kurgulanan filmi hemen indirip, izleme şanssızlığını yaşadım. Vantilatörün önüne ufalanan ''köpüklerden'' oluşan kar fırtınaları mı dersiniz, saçma sapan hava, yağmur ve bulut hareketleri mi dersiniz, muhteşem bir düzgünlükte ve en ufak bir sıçrama olmadan patlayan ve animasyon olduğu ''kabak'' gibi meydanda olan yanardağ patlamaları mı dersiniz, ne ararsanız bu filmde var. Ayrıca konunun oturtulduğu ve sürekli vurgulandığı Hristiyanlık ya da din olgusu diyelim, filmin saçmalığını kat be kat arttırıyor.

Ömrümden giden 1,5 saate mi, son dakikaya kadar hala bir aksiyon beklentisi içinde olupta saf saf ekrana kitlenmeme mi, neye acıyacağımı bilemedim. Tek söyleyeceğim; bu filmi sakın 2012 ile karıştırmayın, izlemeyin, izlettirmeyin. Hayatımda izlediğim en kötü filmler listesinde direk ilk üçe girebilecek kabiliyette bir film 2012 Doomsday. Yapanları her yerinden öpüyorum!

Hiç yorum yok: