12 Aralık 2009 Cumartesi

Alıp Kaçmak...


90 dakika boyunca neredeyse hiç futbol izlemeden 5 tane gol, bir adet direkten dönen top, bolca denebilecek kadar pozisyon izledik dün akşam.

Hepimiz Necati'nin bilendiğini düşünmüştük ama Galatasaray'ın canını bir başka eski futbolcusu Orhan Ak yaktı önce. Soldan gelen ortaya mükemmel bir kafa vuruşu yaparak ağlara gönderdiğinde daha dakika yediydi. Orhan Ak'ın golü ise iddia ediyorum kariyerinin en güzel golüdür bence, havada asılı kaldığı anda Ivan Zamorano'ya, topa kafasıyla vurduğu anda Hernan Crespo'ya, verdiği kavis, şandel ve meyil ile (inanın hepsi vardı) Fatih Tekke'yi anımsattı bana. Bu yetenekte kafa vuruşları yaptığını bilmiyordum tecrübeli oyuncunun. Jedinak'ın golünden sonra ise Galatasaray'ın maçı çevirmesi çok güçtü ancak bunu başardılar. Özellikle Keita ile Kewell'ı ayrı ayrı kutlamak lazım, Keita profesyonelliğini konuşturup, yedek kalmayı sorun yapmaması bir  yana sahaya çıktığı zamanda ''çatır çatır'' futbolunu oynayarak dün akşama damgasını vuran oyuncu oldu. Kewell için ise artık söyleyecek birşey bulamıyorum, tamamiyle ''fun''ı haline gelmiş durumdayım.

Galatasaray hem iki farklı geriye düştüğü bir maçı çevirerek özgüvenini, hem de olası bir kaosu önlemiş oldu bu galibiyetle. Zirvenin hala civarlarındalar ve bu galibiyet onlar için çok önemliydi. Almayı başardılar. Antalyaspor'un ise huyu kurusun, Beşiktaş'a Yılmaz Vural döneminde 2-0'dan 3-2 kaybettikleri maçı anımsattılar bana.

Hiç yorum yok: