7 Aralık 2009 Pazartesi

Formasını Yırtan Cengaver


''Hançer''den sonra kameralar feryat figan içerisindeki Mustafa Sarp'a dönünce farkettim formasının boydan boya yırtık olduğunu. O kadar şiddetli itiraz ediyordu ki; herhalde ceza alanının içindeki karambolde birisi asıldı yırttı formasını, faulü görmedin diye itiraz ediyor sandım. Meğersem sinirden formasını kendisini yırtmış cengaver Mustafa.

Aslında bir futbolcu sinirlenince neden formasını yırtar diye bir soru sormak isterim ama gerek yok. O an ne hissettiyse artık bilmiyorum. Maçtan sonra Aziz Yıldırım'ın açıklamalarıyla ilgili olarak ima ettiği şeyler için ise hiçbirşey söylemek istemiyorum. Daha Alex ile bile muhattap olacak düzeyde olmayan Mustafa Sarp'ın Aziz Yıldırım'ın üzerinden hakemleri taşlaması buram buram ''cahillik'' kokuyordu. Zaten formasını yırtıp bir iki kıçıkırık faul için hakem kovalayan bir futbolcudan daha mantıklı bir açıklama beklemek, hayal olurdu. Hele de Türkiye'de!

Ben küçükken oturduğumuz mahallede bir söz vardı. ''Akıllı ol, üstünü başını yırtma'' derlerdi. Mustafa Sarp ile aynı mahallede büyümediğimiz ortaya çıktı böylece, kendisinin aklını başına alması için daha değişik formüller üretmek gerekiyor herhalde!

Hiç yorum yok: