1 Aralık 2009 Salı

1000. Post


Her daim ifade ettiğim gibi blog yazmak benim için büyük bir zevk, büyük bir hobi oldu. 14 Temmuz 2008'de bir pazartesi günü yazmaya başladığım bloğumuz 16 ayı geride bıraktı. Bu 16 aya 1000 tane başlık sığdırdım. Dile kolay rakamlardan birisidir 1000. Her zaman yaptım yine yapacağım: İlk kez bloğunu görüp (http://www.standbymeforever.blogspot.com/) yorum yazmaya başladığım, benim üstadım Sevgili Murat Yılmaz'a, yorumları ve fikirleriyle bloğa destek veren Hakan Demirel, Fatih Turutoğlu, Fatih Çimen, Melih Kazdağ, Tolga Şener, Sami Özgür Türer ve düzenli olarak takip ettiğini bildiğim diğer dostlara bloğun devamında ve hazırlanmasında yardımcı oldukları için çok teşekkür ediyorum. Neticede amatör bir hobi olarak hazırlamaya çalıştığım bloğumuzun ilk hedefi güncel kalmak ve yeni yaratıcı fikirlerle (Skor Tahmin Oyunu, Kim Bu Futbolcu vb... ) dostlara biraz da olsa keyifli anlar yaşatabilmek olacak. Herkese çok teşekkür ederim. Sportif Platform'un 1000. postu vatana millete hayırlı olsun!

Hiç yorum yok: