6 Ağustos 2009 Perşembe

Daha Başlamadan...

Süper Kupa finalinde Rüştü hangi ara yaptı bilmiyorum ama maçın hakemine hakaretten 3 maç ceza aldı daha lig başlamadan. Haberin altındaki yorumları dehşetle okudum. Temiz bir lig imkansızdan, Yıldırım Demirören şimdiden tavrını koymalıya kadar değişik yelpazade tepki yorumları var Beşiktaşlıların.

Olayı kendi çapımızda incelemeye kalkarsak:

1- Bence Rüştü Reçber maçın hakemine kesinlikle hakaret etti çünkü ancak bir psikopat olmayan bir küfürü raporuna yazabilir.

2- Resmi bir maç olmasından dolayı Rüştü'nün P.F.D.K'ya gitmesi normal çünkü aleni bir rapor var ortada.

3- Ceza ağır mıdır değil midir burası muallak. Bana göre gerçekten küfür varsa ceza hafif. Geçen seneki kavgayı (Semih vs Arda / Lugano vs Emre Aşık) örnek göstermiş bazı aklıevveller cezanın ağır olduğunu vurgulamak için ancak küfür ve kavganın ceza alma/verme bakımından zerre farkı yok bana göre. Milyonlarca insanın örnek aldığı adamların saha içindeki tavırlarına dikkat etmeleri gerekiyor.

Benim asıl takıldığım daha lig başlamadan oluşturulan kaos havası. Her sezon öncesi iyi temenniler, kuşlu böcekli mesajlar veriyoruz ama herkes desteklediği renklerin uğruna kontrolünü kaybetmeyi marifet sayıyor. Allah her sezon olduğu gibi bu sezon da sonumuzu hayır etsin!..

1 yorum:

omanim dedi ki...

dün yıldırım demirörenin katıldığı programın sonlarını izledim.ilk defa yıldırım demirörenin bu kadar pozitif ve saygılı konuştuğunu gördüm.rüştü konusunda da hakeme kötü söz söylediğini sanmıyorum ama beşiktaşlı bir futbolcunun ortaya dahi kötü söz söyleme hakkı yoktur hiçbir futbolcuya yakışmaz hele ki rüştü gibi yılların kaptanına hiç yakışmaz dedi.gerçekten sırf izlediğim son bölümde dahi yıldırım demirörende çok olumlu değişiklikler gördüm bu ne kadar devam eder bilmiyorum ama diğer başkanlarla beraber ligin sonuna kadar devam etmesini temmenni ediyorum.