13 Ağustos 2009 Perşembe

Florya'da Petrol mü Bulmuşlar?

Hasan Şaş, Galatasaray'dan ''afaroz'' edilen futbolculardandır. Efsane olarak adlandırılan kim varsa bu afarozdan nasibini almıştı. Bu sezonda kabak ''son mohikanlar'' Ümit Karan (gerçi Ümit pek efsane değil ama tezimizi kuvvetlendirmek adına kullanalım!) ve Hasan Şaş'ın kafasında patladı. Ümit Karan Eskişehirspor'a ''kaçıp'' kariyerine devam ederken, Hasan Şaş TRT Türk adlı kanalda yorumculuğa başladı.

Hasan normal hayatında da komik adamdır. Televolelerden falan bilir, tanırız kendisini. Galatasaray'ın aldığı yıldızların maliyetleri konusu geçmiş katıldığı programda, Hasan Şaş'ta ''Valla ben ordayken düzgün ödeme aldığımı bilmem, benden sonra Florya'da petrol mü buldular bilmiyorum!?'' şeklinde bir cümle sarfetmiş. Hasan Şaş'ın kırgınlığı çok normal, kızgınlığı da öyle ama ne olursa olsun ilerde pişman olabileceği sözler sarfetmemesi gerekiyor ancak söylediği söz o kadar komikki bir yandan da insanın ''Helal olsun'' diyeceği geliyor...

1 yorum:

omanim dedi ki...

galatasaray spor kulubü hasan şaşla ve ümit karanla artık devam etmek istemediğini kendilerine deklare etmiş ve yollarını ayırmıştır.burada kabaklar patlamalar nedir bunu anlayamıyorum.bir kulüp ve bir futbolcunun hedef ve şartları uyarsa mukavele yapar ve birlikte çalışırlar (tıpkı normal iş hayatı gibi) şartları ve hedefleri uymadığı zamanda yollar ayrılır.bu istek futbolcu tarafından da olabilir kulup tarafından da.bizim türk futbolcularının anlamadığım bir yönü bir kulüpte eğer beş sene oynarsa sanki artık o kulüp ona ömür boyu bakmak zorunda.hasan şaş son sezondaki halini görüpte ki- artık taraftarın bile yoğun tepkileri vardı-ben artık futbolu bırakıyorum diyemezmiydi.aynı şekilde hakan şükür geçen sezonu hiç gol atamadan sivasta bir de kırmızı kart görerek bitiren santrfor ümit karan.yani futbolcu kulübe yararlı görüldüğü sürece takımında kalır ya da kendi çok iyi performans sergilerse daha yüksek hedeflere ve paralara koşmak için kulubünden ayrılıp transfer yapar.geçen hakan şükürü dinledim fenerbahçeden çok cazip teklifler aldım gitmeyi düşündüm dedi.sen takımının en ezeli rakibine gitmeyi düşüneceksin ama kulüp sana hakan artık yaşlandın performansın düştü seninle devam etmeyeceğiz dediği zaman kulüp hain olacak.ne güzel istanbul.aynı bizde sırf trabzonlu olduğu için yıllarca trabzon kontenjanından oynayan hasan üçüncü ve hüseyin cimşir gibi.hasan üçüncüye artık senle devam etmeyi düşünmüyoruz dediler bizim büyük trabzonlu hasan yarım devre kulupten ayrılmayarak 500 milyarı bir güzel cebe indirdi ardından devre arasında gittiği a.gücünde sadece birkaç maç ilkonbirde forma giydi ve şimdi giresunsporun yolunu tuttu sorsan şimdi trabzonspor bana vefasızlık yaptı der.demez ki ben sırf trabzonluyum diye yıllarca bedavadan hayatımda hiçbir kulüpte kazanamayacağım paraları kazandım.gene kulüp suçlu.bende trabzonluyum bana da verin senede 50 bin dolar ben onun gibi 1 trilyonada oynamam bende oynayayım o zaman.biraz antrenman yedim mi koşarım bende onun gibi boş boş.yani konunun ana teması:) kendisinde 20 sene oynamış diye bi adamla yollarını ayırıyorsa bir kulüp hemde ona jubile teklif ederek hiç kimse kulüp ona vefasızlık yaptı demesin.