17 Ağustos 2009 Pazartesi

Ula Nooldi!

Toz pembe başlayan sezona bir de Sivasspor galibiyetiyle girince, Diyarbakırspor maçından tüm Trabzonsporlular gibi ben de bol gollü bir galibiyet bekliyordum. Piknik dönüşü yolda kalan arabam yüzünden maçı ancak radyodan dinleyebildim. Giray'ın golü gelmese ikinci yarı için endişelenecektim ancak golden sonra üç puanı cebe indirip, diğer gol haberlerini beklemeye başladım. Herhalde bizim futbolcularda aynısını yapmış olacak ki ikinci yarıda Diyarbakırspor'un ''garip isimli'' yeni transferi (çok yeni, maçtan 24 saat önce geldi Türkiye'ye) Tazemeta iki golle devirdi Trabzonspor'u Avni Aker'de. Omanim'e dibine kadar katılıyorum artık. Avni Aker'de var bir lanet. Bundan sonra Akçaabat Fatih Stadyumu'nda seyirciye kapalı oynayalım maçları. Bu stattan çıkamazdı üç büyükler, Liverpoollar, Interler, Aston Villalar... Nasıl bu hale geldik, anlamadım...

Bir de Hugo Broos'a çok takıldım maçtan sonra. ''Çok iyi organize olan bir takıma karşı direnemedik'' dedi. Kurulalı daha 2 hafta olmuş, sezon başında yeni gelen hocası değişmiş, forvetleri 24 saat önce Türkiye'ye gelmiş bir takım kadar organize olamıyor ve bu dalda rakibini övüyorsan, erken konuşmak istemem ama işimiz var seninle!..

4 yorum:

Melih Kazdağ dedi ki...

Yanılıyor olabilirim ancak Tazemeta adlı oyuncunun 24 saat önce lisansı çıkmış.Oyuncu yeni gelmemiş.İdmanlara katılıyormuş..

Faruk dedi ki...

Sabah radyoyu dinlerken Mehmet Ayan verdi bilgiyi. O'nun yalancısıyım...

Faruk dedi ki...

Futbolcu 48 saat önce gelmiş, maçtan bir gün önce lisansı çıkarılıp sahaya sürülmüş. Kendisi Kamerunlu... Omanim'e bırakmadan ben yazayım dedim :) ama o bulur eksik veya yanlış bi taraf düzeltmeyi yapar yine :)

omanim dedi ki...

bu artık öyle bir boyuta gelmiş ki anlamak mümkün değil.diyarbakır gibi hazırlık etabını 14 futbolcuyla tamamlamış iki adet gol atan futbolcusu iki gün önce takıma katılmış bir takım bile gelip o stattan üç puanı çıkarabiliyorsa yuh artık yuuuuuuhhhhhhh pşpşpşpşşşşşşşşş çüüşşşşşşşşşşşş ohaaaaaaaaaaa:)) önceden sinir falan yapardım artık gülüyorum maçı izlerkende.1-0 öne geçiyosun gene olmuyo mağlup duruma düşüyosun gene olmuyo hiçbirşekil olmuyor anlamadım nasıl olacak.maç 1-1 olmuş dakika 90 diyarbakır trabzonun yarı sahasında taç atıyor 90+1 diyarbakır korner atıyor.yahu maç 1-1 iken saracoğlunda mecidiyeköyde dolmabahçede değil diyarbakır sivas bursa antep korner atmayı bırakın rakip yarı sahaya gidebilirmi.peki diyarbakıra kendi sahasında mağlup olan bir takım değil şampiyon olmak şampiyonluk lafından bahsedebilirmi.perşembe günü toulouse(yazışım yanlış sanırım) maçında lanetli avni akerde olacağım bakalım ne olacak.sanırım bursa lig maçında da oradayım.hüseyin cimşiride canlı izleyelim bakalım:)