13 Ağustos 2009 Perşembe

Kerem Gönlüm'de Doping!

Daha bu sabah çıktı internet sitelerinde haber. Geçen sezon oynanan Beko Basketbol Ligi final serisi 5. maçından sonra Efes Pilsenli Kerem Gönlüm'den alınan idrar örneğinde yasaklı maddeler arasında bulunan ''cathene'' maddesine rastlandı. Sindirim sistemini düzenleyen ve zayıflamak için kullanılan bir maddeymiş cathene. İngiltere'de serbest ancak A.B.D ve Kanada'da yasakmış bu ilacı ya da adı herneyse olan bu maddeyi kullanmak.

Üzüntüm tariflere sığmaz. Birincisi Kerem Gönlüm dünyanın en efendi, en dürüst basketbolcusuydu bana göre nasıl böyle bir şey oldu inanmak mümkün değil. İkincisi Avrupa Şampiyonası'na katılacak oyuncuların moralleri allak bullak olmuştur eminim ve bu takıma nasıl yansıyacak bilmiyorum. Üçüncüsü Kerem Gönlüm'ün milli takım kadrosundan çıkarılması ve müsabakalara katılmasının yasaklanması oyuncunun kendisini nasıl etkileyecektir bu da son derece moral bozucu bir durum olsa gerek.

Bu maddeyi Kerem'in bilerek kullanmış olabileceğine inanmıyorum ve hiçbir kuvvet beni buna inandıramaz, başka kimi derseniz deyin tamam ama Kerem olamaz; ki denilene göre çayda bile varmış bu maddeden, çay içip teste girsen dahi idrarda çıkma olasılığı varmış ''cathene'' denen maddenin. Bir de aklıma takılan başka birşey var. Yahu bu seri oynanalı 2 aydan fazla oldu. 5 maçta yapılan testin sonucunu ancak şimdi mi aldınız? Tam Avrupa Şampiyonası'na bir ay kalmışken? Nasıl bir iş bu ya!!!

10 yorum:

Murat YILMAZ dedi ki...

Sayın admin, adam resmen yasak madde kullanmış, doping yapmış siz 'üzüntüm tariflere sığmaz' diyorsunuz. Bu nasıl bir anlayış yakıştıramadım size...

Aynı seride Fenerbahçeli bir sporcunun (mesela Ömer Onan) başına benzer bir durum gelse yine üzüntünüz tariflere sığmayacak mıydı?

Faruk dedi ki...

Kerem'in böyle birşey yapmayacağını bildiğim için ''üzüntüm tariflere sığmaz'' ifadesini kullandım. Yoksa performans artırıcı maddeleri bile bile kullanan her kim olursa olsun gözünün yaşına bakılmasın tabi ki. Ayrıca milli takımın morali falan altüst olmuştur diye tahmin ediyorum. Şu hayatta tüm dünyada en çok sevdiğim milli takım yıllardır Türkiye Basketbol Milli Takımı'dır. Eğer bir Tanzanyalı dahi olsaydım eminim yine 12 Dev Adam'ı desteklerdim. Ömer Onan değil, nefret ettiğim Rasim Başak'ın başına bile gelse böyle birşey üzülürüm. Kimse yapmadığı birşey için suçlanmak istemez neticede...

Murat YILMAZ dedi ki...

Yapmayacağını nereden biliyorsun? Bu kadar samimi misiniz? O kadar yakınmısın Kerem'e?

Ayrıca;
i. Sporcular kulüp doktorlarının haberi olmadan aspirin bile içmezler/içemezler
ii. Bu test hamilelik testi mi, neden 2 ay sonra sonuçları çıkıyor. Oysaki eminim ki final serisi sonunda sonuçlar belliydi. Bilerek geç açıklandı.

Yaaa...

Unknown dedi ki...

"Allah bütün Efes Pilsen yönetim ve sporcu müsvettelerinin belasını versin. Fenerbahçe taraftarı hakkıyla şampiyon olanı alkışlamasınıda, kutlamasınıda bilir ama böyle şampiyonluk yerin dibine girsin, haram zıkkım olsun. Öyle bir çıkacak ki bunlar efesten, ne cafe crownlar, ne cola turkalar ne de alpella şokella nutella lar onları kurtarabilecek."
Bu cümleyi 18 haziran 2009 ta sarfetmişim. Hak yerini bulmaya başladı, doğrular ortaya çıkmaya, takkeler düşmeye, keller görünmeye başladı. Federasyonu aba altından tehdit edip hakemlerle maç kazanan, kol gibi bilet fiyatlarını Fenerbahçe taraftarının önüne koyan ve daha buraya yazmaya yetmeyecek yüzlerce şerefsizliğin altına imzasını atan Efes Pilsen denen rezil mahlukatlar ordusu, sonunda bunuda yaptı, oyuncusuna doping yaptırdı. Onlar adi şerefsiz, bunu zaten biliyoruz, ya bu rezilliğe çanak tutan çakma admine ne demeli. Çok üzülmüş, tarifi yokmuş! YUHHHHHHHHHHHHHHHH. Yüz bin kere YUHHHHHHHHHHHHHHH. Herif doping yapmış, yoruma bak, çok üzüldüm. Kerem'i tanırmışta, böyle bişey yapacak adam değilmiş. Nereden tanıyosun birader????
Askerde botmu bağladınız birader, aynı okulda sıra mı paylaştınız, nerden bu tanışıklık çok merak ettik???? Adam buz gibi yasaklı madde kullanmış ve kalıbımı basarım ki, bundan camia içinde herkesin haberi vardı, kimbilir daha kimler ne dopingler yaptı o final serisi sırasında. Allahtan milli takım oyuncusu kerem, uluslar arası arenada ortaya çıksa büyük skandal olacaktı, gizleyemediler tabi.
Daha ligin başıdır, hemen admine giydirmeyeyim diye günlerdir sessizdim ama bu bardağı taşırdı artık. Anket sonuçları yorumları, cimbom formalıları sürekli kapağa taşımak, Sivastan geçtik diye tarafsızlığa sığmayan konu başlıkları can sıkıcıydı ama bu artık kan donduran cinsten. Biz o Trabzon'dan 10 yıldır geçiyoruz admin, bloğun ismine yakışır hareket et, uçtun gene. Senin kötü niyetli ya da özellikle bizi gıcık etmek için bunları yaptığını asla düşünmüyorum ama bilinçaltında ki fener düşmanlığı ve kıskançlığı öylesine çılgın bir boyuttaki, yaratmak istediğin objektif platform ortamını başaramıyosun. Kendine gel, dopingli oyuncu hakkında ne yazdığını bir daha oku, 10 kere düşün ve ona göre yaz...

Murat YILMAZ dedi ki...

Eğer Fenerbahçeli basketbolculardan birinde doping çıksa Sportifplatform'da (! dopinge üzülen nasıl bir sportif platformsa artık!)şu başlıkları görürdük:

Fener dopingle şampiyon
Türk sporunun yüz karası
Doping olmasa şampiyon olamazdı
Fener'e doping yakışıyor
Fener'in şampiyonluğu iptal olsun

Faruk dedi ki...

Kerem Gönlüm'le ilgili yazdığım yazının 1000 defa yok yok milyon defa arkasındayım. Sivasspor ile Fenerbahçe'nin de bu derece ''kanka'' olduğunu bilmiyordum verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz. Ayrıca Sivas'tan geçtik lafında zerre kadar kötü bir niyet yoktu. Sivasspor'un avukatlığını yapmanıza gerek yok. Bu konularla ilgili söyleyeceğim son sözler bunlardır. Ha birde unutmadan birkaç seferdir Efes Pilsen için ''allah belalarını versin'' ifadesini kullanan sevgili Demirel, artık yapmayın bunu ayıptır. Çıkıpta birisi Fenerbahçe'nin allah milyon kere belasını versin derse verecek cevap bulamazsınız sonra iş saçmasapan bi laf dalaşına girer. Hiç bi camia için bu ifadeyi böyle ulu orta kullanmayın derim ben...

Unknown dedi ki...

Allah yüzbinkere daha belasını versin EfesPilsen yöneticileri ve sporcularının. Her 2 cihanda yakaları biraraya gelmesin, kazandıkları primler ilaç parası olsun, çoluklarının çocuklarının hayırlarını göremesinler, dokundukları herşey kurusun, çöle dönsün, giydikleri spor ayakkabıların bağcıkları tutmasın, tuttukları toplar patlasın, tek bir gün bile yüzleri gülmesin inşalahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sen dopingli sporcuyu övüyorsan dahada sportif platforma gelmem. Bu ayıbı ve rezilliği hemen bir özür yazısıyla düzelt, yoksa cidden ben boykota başlıyorum. Spor ruhuna ters düşen dopingli sporcuyu desteklemek bir spor adminine yakışmaz!

Murat YILMAZ dedi ki...

Nasıl arkasındasın ya? Neye dayanarak? Ayıptır valla.

Faruk dedi ki...

İnşallah bu yazdığınız beddualar gün gelip gönül verdiğiniz takımın başına gelmez, diyecek birşey yok. Daha 2 ay önce sahaya girip sporculara tekme tokat saldıran hayvanları destekleyen biri olarak şimdi sporun ruhuna ters falan gibi lafları klavyenizden okumak tebessüm ettiryor beni ancak, siz önce rakiplerinizi eleştirirken ''sporun ruhuna'' sahip çıkında ondan sonra bu dersi bana verin. Ben blogta daha önce özür yazıları yazdım. Özür dilemenin erdemini iyi bilirim. Yeterki hata yaptığımı farkedeyim, daha önce binlerce defa hata yapmışımdır, blogtada yapmışımdır. Dediğim gibi hata olarak gördüklerim için özür diledim. Kerem Gönlüm davası bir ortaya çıksın, neler olduğu bir anlaşılsın, ya ben özür dilerim o zaman ya da sen dilersin Sevgili Demirel. Özür konusunda endişen olmasın... Ayrıca kesinlikle ve kesinlikle Kerem Gönlüm'ü desteklemedim yalnızca sevdiğim bir sporcunun başına gelen bu hadiseye üzüldüm. Keşke adı hiç bu şekilde anılmasaydı Kerem'in...

MORTAC dedi ki...

Faruk kardesim, uzulerek soyluyorum ki beni sasirtmaya devam ediyorsun. Genellikle ciddiyetle ve kiskandigim bir istikrarla surdurdugun bu bloga genelde olumsuz yorumlar yazmak icin katkida bulundugumun farkindayim ama bu yaziyi biz Fenerlileri kiskirtmak icin yazdigini iddia ediyorum, yakismiyor boyle seyler. Cevrendeki bir iki akrabaya iyi gorunecegim diye boyle yapiyorsan bizi uzersin.

Hakan ve Murat'in soyledigi seyleri tekrarlamak istemiyorum ama Kerem Gonlum kimdir, neyin olur, biz Fenerbahce'de oynayan herhangi bir kisiye kefil olamayacagimizi biliyoruz da sen neye dayanarak KG'nin dopingli madde aldigina "hayatta inanmam" diyorsun. Desem ki yanlislikla almis sozkonusu maddeyi, artik boyle hatalar mi kaldi, bu capta profesyonel bir sporcunun boyle salaklik yapmasi mumkun mudur?

KG'nin milli takimda oynayamayacak olmasina gram da uzulmem, kimler yokken oynuyoruz, koyunun olmadigi yerde Abdurrahman Celebi denen kecilerin yokluguna bu kadar yanmana gerek yok. Takim onsuz daha da iyi oynar, sen sikma tatli canini...