21 Ocak 2010 Perşembe

Almayın da Görelim!


Geldi, gelmedi, oldu, olmadı, kulübü verdi, vermedi... Ocak ayının birinden itibaren iyiden iyiye alevlenen Fatih Tekke'nin transferi konusunda Trabzonspor Kulübü ''transferi dondurma'' kararı verince, dün Kaptan Fatih Tekke bir basın toplantısı düzenledi.

Kendisi hakkında, ''Şartları beğenmedi, Rubin Kazan ile görüştü, Gutierrez'in transferine sinirlendi, iki gündür kendisine ulaşamıyoruz'' gibi çeşitli iddialar ortaya atılan ''Sultan'' basın toplantısında o kadar değerli ve o kadar güzel cümleler sarfetti ki, Trabzonspor taraftarının kalbini bir kez daha fethetti.

Öncelikle başlayacağım nokta Fatih Tekke'nin sarfettiği ''Yönetim kurulunda benim kadar Trabzonsporlu birisi var mı?'' sözü ve ardından da birkaç saniye sonra eklediği ''Ünal Karaman'da dahil'' eki. Bunu anlayan anlar. Rusya'ya transferi bitirmeye değil, iddialı ve altını çizerek söylüyorum ''BİTİRMEMEYE'' giden, futbolculuğu döneminde siyasi kimliği ve hatırlı dostları sayesinde yıllarca Trabzon'da barınabilen Ünal Karaman, kaderin bir cilvesi olarak, ''Bu satırları yazan benden, senden, ondan daha Trabzonsporlu''  Fatih Tekke'yi ''ALMAMAYA'' gitti ya da gönderildi Rusya'ya. Sadri Şener'in kıtalararası yolculuklarla adı sanı bilinmeyen Gutierrez için sarfettiği çabanın (yanlış anlaşılmasın, Gutierrez'i küçümsemiyorum, tabi ki kendisinden çok büyük beklentilerimiz var) onda birini bonservisi Gutierrez'den daha düşük ve Trabzonspor tarihinin bir sezonda 30 gol barajını geçen tek oyuncusu, kaptanı, Fatih Tekke için sarfetmemesi sadece Kaptan'ı değil, tabi ki bizleri de kırdı, incitti. Bu yüzdendir ki, gecenin bir vakti Gutierrez'i havaalanına karşılamaya giden taraftarlar, ''Fatih Sultan Tekke'' tezahüratlarıyla ortalığı çınlatıp, gerekli mesajı gönderdiler. Bütün yönetim kurulunun toplamından daha değerlidir benim için Fatih'in ''saf ve temiz'' Trabzonsporluluğu.

''Yönetim istese transfer bir saatte biterdi'' dedi Sultan. Sonuna kadar katılıyorum. Fatih kimden ne kadar para talep etmiş, kiminle konuşmuş, açıklasınlar, biz de bilelim. Sadri Şener diyorki: ''Fatih bu kulübün efsane futbolcusudur, boş mukaveleye imza atması gerekir.'' Neden? Artık futbolculuk yaşamının sonbaharına gelmiş yaşı ile Fatih'in ücret pazarlığı yapması ya da yapıyor oluşu neden bu kadar problem oluyor? İstese 20 defa Fenerbahçe'ye, 30 defa Beşiktaş'a, 40 defa Galatasaray'a transfer olacak Trabzonlu bir futbolcunun, ''ille de memleketim'' demesi yeterince büyük bir fedakarlık değil mi zaten? Emre Belözoğlu'na 3,5 milyon euro saydıran Aziz Yıldırım, Fatih için yıllık minimum 2,5 milyon euro ödeme yapmaz mı sence Sayın Başkan? Bırakalım bu ''evladımız'' ayaklarını. Hamileri, Sonerleri, Lemileri, Tolunayları yıllarca bu edebiyatla üç otuz paraya oynatmadınız mı zaten? Gökhan Ünal'ın 6 milyon 250 bin euro, adı sanı bilinmeyen Gutierrez'in 3 milyon euro ettiği yerde, Fatih Tekke 20 milyon euro eder! Transferi bitirmemek için uğraşan Sadri Şener ve ekibi çıkacak ve diyecekki: ''Fatih Tekke bize ve camiaya şu şu yanlışları yapmıştır ve bizde bu yüzden işi yokuşa sürüyoruz.'' Boğazımız yırtıldı be Fatih Tekke diye bağırmaktan, boğazımız yırtıldı!

''6 ay önce önüme yıllık 1,6 milyon euroluk bir mukavele getirdi, Ünal Karaman, ben yıllık 1,5 milyon euro olsun dedim'' şeklinde bir açıklaması da var Kaptan'ın. Eğer bu doğruysa ve kimse yalanmıyorsa, yazıklar olsuın o Ünal Karaman'a da, o yönetime de. Topa vurmasını bırak, yolda yürümesini bile beceremeyen adamlar, Trabzonspor yönetimiyle ''çatır çatır'' kontrat pazarlığı yaparken, yıllık ücretini fazla (!) bulan Fatih Tekke'ye yapılan muamele ''ihanettir'' kardeşim!

Şimdi ayın yirmibiri. 10 gün sonra transfer dönemi bitecek. Eğer gücünüz yetiyorsa, bak dikkat edin: GÜCÜNÜZ YETİYORSA EĞER, almayın Fatih Tekke'yi görelim. Almayın da görelim, bakalım, neler oluyor, hangi kelleler kopuyor! Almayın da görelim! ''Transferi dondurma'' kararı vermişler! Bana da versinler iki top! Kakaolu, sade!

1 yorum:

yavuss dedi ki...

Çok yakın bir kaynaktan aldğım duyuma göre fatih tekke gelicek trabzonspora bu işe sn noktayı koyucak beni izlemeye devam edin=))