15 Ocak 2010 Cuma

Misyon


Geçen yılın galibiydi Skor Tahmin Yarışması'nda Tolga. Bu senede ilk yarının sonunda ipi önde göğüslemeyi başardı. Normalde bu sezonun da favorisi kendisi ama, kendi aramızda yaptığımız ankette yalnızca 8 oy çıkmış doğal olarak. Bu 8 oyun 5 adeti bana çıkmış, 2 adet Tolga'ya, 1 adette Balthazar'a oy var. Sevgili Hakan Demirel ise hiç oy alamayarak (kendi oyunu bana verdi muhtemelen sağolsun!) şu an sıralamada ikinci olsa da, favoriler arasında yer almadı.

Halkımın bana yüklediği misyonun farkındayım! Sorumluluğumunda bilincindeyim! Bu ağır yükün altından başarıyla kalkacağıma inanıyorum. Teşekkürler Türkiye!

2 yorum:

yavuss dedi ki...

Sn admin biz senin her zaman arkandayız bakma sen öle gecen seneye filan sen önüne bak ne farklar kapandı bu ligde hadi göster kendini gururlandır sevenlerini=)

Melih Kazdağ dedi ki...

Ben de kendime verdim..Yalan Yok.. Kendimi birinciliğe layık görüyorum...

Aslanım ben be...