28 Ocak 2010 Perşembe

Devlet Kuruluşu TRT


Evde bir televizyon var. Yaprak Dökümü hanımın favori dizilerinden, dizinin başlama saati ile Ankaragücü - Galatasaray ve Trabzonspor - Orduspor maçlarının başlama saati aynı. Dedik ki, hemen her odasına bir televizyon düşen eviyle kayınvalideye misafir olalım. Galatasaray'ın maçı TRT-1'de, Trabzonspor'un maçı TRT-3'te. Trabzonspor maçı ağırlıklı, dönüşümlü yayınla güzel bir akşam geçirelim.

Saatler 20:15'i gösterdiğinde geçtim ekran başına. TRT-1'de herşey normal. Ankaragücü - Galatasaray maçı öncesinde bildiğimiz maç önü geyikleri falan. TRT-3'ü açıyorum, TBMM TV midir nedir o yayında. Milletvekilleri falan konuşuyor. Omanim'le kontağa geçiyoruz, O'da aynı dertten müzdarip. Maçlar başlıyor yine yayın yok. Kafayı yemek üzereyim! Yayın akışına bakıyorum, TRT-3'te Trabzonspor - Orduspor maçı gözüküyor. Deli gibi diğer kanallara bakıyorum ama yok yok yok! Meğersem maçı TRT-4'e almışlar! En ufak bir bilgi yok. TRT-1'de Ankaragücü - Galatasaray maçını anlatan spiker dahi söylemiyor durumu. Başında olduğum televizyonda toplam 40 kanal var ve içlerinde TRT-4 yok. Orduspor öne geçiyor. Turu geçmek sıkıntıya biniyor. Stres had safhada!

İzleyemiyorum maçı. Orduspor'u güç bela 2-1 mağlup etmeyi başarıyoruz. Ankaragücü - Galatasaray maçı 0-0 bitiyor. Çeyrek finaldeyiz! Küfür dağarcığımda yeni yeni küfürler oluşuyor, TRT ile ilgili. Çeşitli besteler... Beşiktaş tribünlerinden daha yaratıcı oluyorum. Bir kupa gecesi bir Trabzonspor taraftarı olarak böyle geçiyor benim için...

1 yorum:

Melih Kazdağ dedi ki...

O maç saatinde TRT 3 de Meclis bilmemnesi uzadığı için maçı yayınlayamayacağız gibi saçma bir altyazı geçtiler.Sonra 2.yarı başladıktan sonra yoğun tepki ve talep üzerine TRT 4 dki canlı müzik yayınını kesip maça döndüler.Allah muhafaza süper ligi alsalar ne olacaktı bunların Yaşasın Digitürk diyorum. Tek kamerayla maçın geri kalanını Acılar Erciyesspor olarak izledim. Rezalet.. Başka bir şey değil..