12 Ocak 2010 Salı

Yahşi Batı


Hayatım boyunca izlediğim en küfürlü filmlerden birisiydi Yahşi Batı ama bir yetişkinin gözünden bakarsak, bir o kadar da eğlenceliydi. Masraftan kaçınmayarak, gerçek bir Western görselliğini yakalamayı başaran filmin yaş sınırının +7 olması ise tamamen saçmalık. Ben 8-9 yaşlarındaki bir çocukla filme girsem, sicim sicim terlerdim herhalde. Yahşi Batı, Cem Yılmaz'ın G.O.R.A ve A.R.O.G'u gibi yine hit bir film olmaya aday. Zaten son iki yıldır AFM'ler bazında ilk haftasında en çok gişe yapan yerli film olma ünvanını şimdiden kazanmış vaziyette. Filmde Cem Yılmaz'ın yanısıra, Cem Yılmaz filmlerinde görmeye alışık olduğumuz, Ozan Güven, Özkan Uğur ve Zafer Algöz'ün yanısıra, Demet Evgar'da rol alıyor. Yahşi Batı, yanınızda 16 yaşından küçük bir çocuk getirmeden (sosyal sorumluluk adına!) gülerek izleyeceğiniz bir film olmuş. G.O.R.A'dan sonra Cem Yılmaz ve Ömer Faruk Sorak'ın arası açılmıştı. Belli ki buzlar erimiş, Ömer Faruk Sorak, Yahşi Batı'nın yönetmenliğini yapıyor.

2 yorum:

omanim dedi ki...

senin gibi cem yılmaz yapsında ne yaparsa yapsın zihniyetinde adamlar olduğu sürece o filmler afmnin ilk haftalarında dxaha çok gişe rekorları yapar.babamın kendi diliyle filmi zoraki olarak izledikten sonraki yorumunu yazayım.konu yok bişey yok sövdülermi güleyrik.

Melih Kazdağ dedi ki...

Ne yalan söyleleyim ben çok güldüm.
Hiç bi beklentim olmadan çok relax olduğum bi gün gitmiştim. Birlikte gittiğim arkadaşla birbirimizi dürterek çok güldük.

Cmylmz'ın deyimiyle takometre taksalar film parasından çok daha fazla gülmüşüzdür.
Ben memnun ayrıldım.