4 Ocak 2010 Pazartesi

Kaldığımız Yerden...


Hiç unutmuyorum; 8 yaşındayken bir dergi almıştım elime, çocuk dergisiydi. Karikatürün birindeki konuşma balonunun içinde ''Şunun şurasında 2000'e ne kaldı? Bu çağda böyle şeyler olur mu?'' tadında bir yazı yazıyordu. O zaman keşfetmiştim 2000 yılını. Oturup hesapladım hemen. 12 yıl kalmıştı 2000'e. Ben o yıl geldiği zaman 20 yaşında olacaktım. O zaman kafamda kuramamıştım 20 yaşı. Kocaman adam olacaktım işte. Sonra 2010'da 30 yaşında, 2020'de ise 40 yaşında olacağımı düşündüm. Ne uzak tarihlerdi öyle...

Geçtiğimiz perşembeyi, cumaya bağlayan gece, o yaştayken kafamda kuramadığım tarihlerden birisine daha giriş yaptık. 2010'u da gördüm. 2000 yılında askerdim. Bilecik'te acemi birliğinde. Şimdi kocaman evli bir adam oldum artık. 2020'yi görmeyi başarabilirsem, nerede nasıl yaşıyor olacağımı gerçekten çok merak ediyorum. 20 yaşına kadar yavaş giden hayatım, 20'den sonra neredeyse su gibi akmaya başladı. Sözün özü yeni yılı saygıyla karşılıyorum, herkesin yeni yılını da en içten dileklerimle kutluyorum.

Aralık ayının 26'sında senelik izinden bakiye 5 gün ile yılbaşı tatilini birleştirip 9 günlük kocaman bir izne ayrılmıştım. Bir anlamda bloğa da izin vermiş oldum bu süre içinde. Bugün yeniden işbaşı yaptım. Bloğun işbaşı tarihi ise yarın. İzinde bol bol oynama şansı bulduğum Football Manager 2010, Trabzonspor'un yeni transferleri, Semih vs Fenerbahçe, Delgado'nun durumu, Milli Takım'ın yeni teknik direktörü, izlerken ağzımdan salyalar dökülen Avatar ve birçok konu kafamda şekillendi aslında. Tabi sol köşede halen durmakta olan anket sonuçları da... Yarından itibaren Sportif Platform kaldığı yerden yoluna devam edecek. Herkese saygılar...

Hiç yorum yok: