4 Ocak 2009 Pazar

Bir Sürpriz Galibiyet...

Murat Özyer'in işine son verdikten sonra takımın başına Koray Mincinözlü'yü getiren Galatasaray Cafe Crown dün Fenerbahçe Ülkerspor'un karşısına çıktı. Galatasaray için oldukça kritik bir karşılaşmaydı zira olası mağlubiyetin ardından Murat Özyer seslerinin yükselmesi oldukça kuvvetli bir ihtimaldi ancak özellikle benim beklediğim farklı Fenerbahçe Ülkerspor galibiyeti yerine sahadan farklı galip ayrılan taraf 78-62'lik skorla Galatasaray Cafe Crown oldu.

Maç boyu sürekli önde olan zaman zaman kapanmaya yüz tutan farka Cemal, Hüseyin ve Zizic ile müdahele eden sarı kırmızılılar neredeyse antreman havasında götürdükleri karşılaşmayı rahat bir skorla kazanarak Koray Hocalarına da bir ''hoşgeldin'' demiş oldular.

Cemal Nalga ve Hüseyin Beşok yavaş yavaş milli takıma göz kırpan bir performans ortaya koyarken bana göre sahanın yıldızı NBA'e göz kırpan Emir Preldzic'ti. Tek başına ortaya koyduğu ''isyan performansına'' eşlik edecek bir oyuncu dahi bulamayınca yenilgi kaçınılmaz oldu. Preldzic'i en kısa zamanda ''çıplak gözle'' izlemek gerek, bir oyuncunun yakaladığı gelişim süreci ancak bu kadar mükemmel olabilirdi bana göre...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

sana nesi sürpriz geldi anlamadım.galatasaray bu sene iyi oyuncular kattı kadrosuna ve iyide bir ivme yakaladı.bence maçın favorisi de kendi sahası olması dolayısı ile galatasaraydı ve kazandı.anormal bi durum yok.şimdiden söylüyorum ikinci maçın favoriside kendi sahasında oynayacak olması dolayısı ile fenerbahçedir.

Faruk dedi ki...

kaan kural'ın basketbol yorumlarına saygı duyuyorsan, gazetevatan.com adresinden bugünkü yazısını okuyabilirsin, kadro kalitesi olarak fenerbahçe ülker galatasaray cafe crown'un bayağı önünde bence...

Adsız dedi ki...

hocam ziziç gurovic graves cemal nalga hüseyin beşok gayet iyi takımlarını şampiyonluğa kadar dahi taşıyabilecek adamlar.he tabi kadro derinliği gerekir uzun maratonda ama galatasaray tek tek bakınca bence bu sene her takımı yenebilecek potansiyelde bi takım.kaan kural ne demiş bilmiyorumda ben murat murathanoğlu kadar saygı duymuyorum kendilerine:)