7 Ocak 2009 Çarşamba

Engin İpekoğlu'ndan Kaan Dobra'ya Uzanan Yol...

Bu imzanın eminim henüz mürekkebi kurumamıştır. Kaan Dobra Kocaelispor'un yeni teknik direktörü olarak göreve geldiğinde yaptığı ilk açıklamada ''Kocaelispor'a Turkcell Süper Lig takımı olarak bakmaktansa, Bank Asya 1. Lig takımı olarak bakmanın daha gerçekçi olacağını'' ifade ederek camiayı adeta ''şoka'' sokmuştu.

Bugün Kaan Dobra yani Roman Dobrowski Kocaelispor Başkanı Serhan Gürhan'ın başka bir teknik direktörle görüştüğü haberi aldığını açıklayarak görevinden istifa ettiğini açıklamıştı. Başkan ise herhangi bir teknik direktör arayışında olmadıklarını, Kaan Dobra'nın bu saatten sonra istese de Kocaelispor'un başında kalamayacağını açıkladı.

Nihayetinde Kocaelispor bu sezon takımı çalıştıracak ve maçlara hazırlayacak dördüncü adamı arıyor şimdi. Geçen sezon Gençlerbirliği'ne taliptim, şimdi de Kocaelispor'a talibim, duyuruyorum buradan!!!

3 yorum:

Melih Kazdağ dedi ki...

Sayın admin o takımı bize verseler Takımı Turkcell 1.Ligte bırakırız.Seneye ise şampiyonluğa oynayan bir takım haline getirmezmiyiz?? Sen takımın başında dur.Antreman kadro felan.Bende scout olarak kah uganda kah Güney Afrika'ya futbolcu bakayım.Ara sıra Brezilya'ya gider 2. ligten bitane Aurelio bulup getiririm sende takıma monte edersin.Seninde Football Manager 2008-2009 genç futbolcu arşivinden yararlanırım.

Bu arada ben yalnız çalışırım,her kararı ben veririm dersen (ki onun adına Manager denir) karşına manager adayı olarak dikilirim ve çeşitli milletvekili,aktör,berber tanıdıklarımla bu yarışı kazanan taraf ben olurum bunu bilesin..

Faruk dedi ki...

Hemen İsknadinav liglerinden altı adet takımlarında sürekli forma giyen oyuncuyu kulübe getiririm sayın admin. 2 tane de güney amerikadan 18 19 yaşlarında gelecek vaadeden yetenekli topçuları alıp ara ara maçlarda dakika veririm, tabi scout olarak bunları sen bulup getireceksin, adamlar kofti çıkarsa tepene binerim sayın admin, sorumluluk bu bişeye benzemez :)

sıkı bi kondisyoner getirmek lazım yurtdışından bunun içinde çevreni kullanman ve kondisyoneri bulman gerekiyo sayın admin, taktik varyasyonlar hakkında kafa patlatmalı ve bilimsel çalışmalıyız, 1 hafta içinde süper lig, 1 ayda şampiyonlar ligi, 1 yıl içinde de kıtalararası şampiyonluğu kazanmazsak ben bişey bilmiyorum sayın admin :) saygılar sundum...

Adsız dedi ki...

sn admın sızınde yılmaz vural gibi renkli bi kişilik olacagınızdan şüphem yok bunu belirtmek isterim bu göreve yakışırsınız istersen bi yürüyüş yapalım kocaelıye bılırsınız bızden ii yürüyüş yapan yoktur yer yerinden oynar=))